Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 08 במאי, 2019

לגדול במשפחה אומנת, גומורה 4, תיק נעדר, המילים הפשוטות, השטיח האדום: מט גאלה 2019, כך ראינו, הביסקסואליות, לוציפר 4, איי זומבי 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לגדול במשפחה אומנת | Foster, סלקום TV

בארצות הברית יש כיום יותר מ-400 אלף ילדים המטופלים במשפחות אומנה ומספרם רק ממשיך לגדול מדי שנה. הבמאים מארק ג'ונתן האריס ו-דבורה אופנהיימר יוצאים למסע בין בתי המשפט, בתי משפחות האומנה, מוסדות לעבריינים צעירים ולאורך רחובות לוס אנג'לס, כשבדרך הם מנפצים לא מעט מיתוסים רווחים לגבי האומנה, ומביאים את סיפורם האישי של האנשים העומדים מאחורי 'הסוכנות להגנת הילד' (ה-DCFS) בלוס אנג'לס, הסוכנות הגדולה ביותר באמריקה. 113 דקות, ארה"ב, 2018.

גומורה 4 | Gomorrah 4, ערוץ Hot VOD

דרמת הפשע האיטלקית חוזרת לעונה רביעית. אחרי שגילם את צ'ירו בשלוש העונות הראשונות של הסדרה, מרקו ד'אמורה ("רק אהבה") עובר אל מאחורי המצלמה ומצטרף לצוות הבמאים האמונים על העונה הרביעית. ספוילר מפלתו של צ'ירו בסוף העונה הקודמת מציתה קרב קשה בין הכנופיות, המנסות להשתלט על הטריטוריה. ג'ני, שהצליח לשרוד כנגד כל הסיכויים, חייב לשנות את חייו כדי להציל את משפחתו. בניסיון להפוך לאיש עסקים לגיטימי, הוא מוסר את האימפריה שלו לפטריציה ושם את אמונו בכנופיה בהנהגתה של דונה אימה.

תיק נעדר | Black Tide | Fleuve Noir, ערוץ Yes VOD

מותחן פשע צרפתי, המבוסס על ספרו של דרור משעני. שוטר הנמצא במשבר נשלח לחקור מקרה היעלמות של נער צעיר. החקירה מקבלת תפנית מפתיעה כשהמורה של הנער מציע לסייע בחיפושים. שחקנים: ונסן קאסל, רומן דורי, סנדרין קיברלן. במאי: אריק זונקה. צרפת, 2018.

המילים הפשוטות | Le Brio, ערוץ Yes VOD

דרמה מצחיקה ומרגשת. מרצה פרובוקטיבי מסתבך בגלל אמירות גזעניות שאמר על סטודנטית בת מהגרים. כדי לטהר את שמו, הוא מציע לקחת אותה תחת חסותו. ביחד לומדים שניהם לגשר על הפערים והדעות הקדומות. שחקנים: דניאל אוטיי, קמילה ג'ורדנה. במאי: איוואן אטאל. צרפת, 2017.

21:30 השטיח האדום: מט גאלה 2019 | Red Carpet: Met Gala 2019, ערוץ !E

ג'וליאנה רנסיק, בראד גורסקי ו-זורי הול מדווחים מהשטיח האדום הכי שיקי, בערב הנוצץ של עולם האופנה – המט גאלה – נשף ההתרמה היוקרתי למוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, המתקיים בפתיחת תערוכת האופנה השנתית במוזיאון. מי שאמונה על בחירת נושא הנשף ועל הרכבת רשימת המוזמנים האקסקלוסיבית היא כוהנת האופנה הגדולה, עורכת מגזין ווג – אנה וינטור. ברי המזל שמקבלים הזמנה לנשף מקבלים גושפנקא להיותם דמויות מפתח בתעשייה. כל הכוכבות הגדולות עמלות זמן רב יחד עם המעצב החביב עליהן, כדי לעצב בגד בהתאם לנושא שבחרה וינטור, וליצור הופעה בלתי נשכחת.

22:20 כך ראינו | Israel – A Home Movie, ערוץ ההיסטוריה

סרט המספר את סיפורה של ארץ ישראל מראשית המאה ועד סוף שנות השבעים (העת בה הופיעו לראשונה בארץ מצלמות הוידיאו הביתיות) דרך חומרי ארכיון פרטיים ואישיים בלבד, שצולמו אך ורק על ידי צלמים חובבים-אנשים פרטיים שהיו בידיהם מצלמות ביתיות בפורמטים: 8 מ"מ, סופר 8 מ"מ, או כל פורמט לא מקצועי שקדם לעידן הווידיאו. חתונות, חופשות, ביקורים, רגעים משפחתיים, צילומים אקראיים או יזומים של אירועים היסטוריים מרכזיים, תיעוד אישי, צילומים למזכרת או כל סוג צילום שהוא משמש למעשה בסרט, כפיסה קטנה בפסיפס בן אלפי פיסות, שיבנה ביצירה הקולנועית השלמה, בלווי קריינות ומוזיקה, לנרטיב של ארץ ישראל במאה העשרים, כפי שלמרבה הפלא, לא סופר עדיין.

22:50 הביסקסואליות | The Bisexual, ערוץ Yes VOD

דזירה אקאבאן, כתבה, ביימה ומככבת בקומדיה חדשה, מבט בלתי צפוי, כן ומצחיק על הטאבו האחרון: ביסקסואליות והדעה המוטעית סביבה. ליילה, אישה צעירה שלוקחת הפסקה ממערכת היחסים הארוכה שלה עם סיידי (מקסין פיק, "צדק פלילי"), שרצונותיה למסד את הקשר מפחידים אותה מאוד. לאחר הפרידה, היא מכירה את גייב (בריאן גליסון), השותף שלה לדירה ובוחנת את ההבדל שבלצאת עם גברים ונשים – לראשונה במקביל. היא מתחילה לחקור את הביסקסואליות שלה, את הבושה שהיא חשה כלפיה ואת התגובות של הסביבה, שמתקשה לקבל אותה. בדרכה היא מגלה את החלקים המצחיקים, הכואבים והמסובכים ומבינה שהאדם שאותו היא אוהבת והחיים שמתאימים לה, אינם בהכרח אותו דבר.

לוציפר 4 | 4 Lucifer, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לסדרת הקומיקס. השטן משתעמם מתפקידו כשליט הגיהנום ועובר ללוס אנג'לס, שם הוא פותח מועדון לילה ומפתח קשר עם בלשית במחלק הרצח.

איי זומבי 5 | 5 iZombie, נטפליקס | Netflix

עונה חמישית לסדרת הקומיקס. סטודנטית לרפואה שהפוכת לזומבי אוכלת מוחות בחדר המתים בניסיון לחזור ולהיות אנושית, ומגלה שיש לה כשרון חדש ומופלא לפתרון תעלומות פשע.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן