Skip to content

דמעות וניצחון אינטראניירי! (וגם הצגה של נאפולי)

אינטר סוף סוף חזרה לנצח אחרי כמעט חודשיים כשדמעות המאמן קלאודיו ראניירי גונבות את ההצגה רגע לפני הגומלין מול מארסיי באלופות. ומצארי מנאפולי לא שמח מה-3:6 של קבוצתו מול קליארי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אינטר סוף סוף חזרה לנצח אחרי כמעט חודשיים כשדמעות המאמן קלאודיו ראניירי גונבות את ההצגה רגע לפני הגומלין מול מארסיי באלופות. ומצארי מנאפולי לא שמח מה-3:6 של קבוצתו מול קליארי

מאת הילאל עאדל

מאמן אינטר, קלאודיו ראניירי, בוכה בתום המשחק אתמול (צילום: אל-ג'זירה ספורט)
מאמן אינטר, קלאודיו ראניירי, בוכה בתום המשחק אתמול (צילום: אל-ג'זירה ספורט)

הפנים של קלאודיו ראניירי מאמן אינטר בקלוז-אפ שבחר הצלם מרשת Sky האיטלקית מיד אחרי שדייגו מיליטו שחקנה של אינטר קבע 0:2 מול קייבו בדקה ה-90 היה אחד הדברים המרגשים העונה באיטליה ואולי בכלל כשמתייחסים למאמן קבוצה! פניו של ראניירי נראו כמי שנטל כבד ירד מהם ודמעות נראו בעיניו כשהוא מנסה להסתיר זאת ולמנוע מעצמו להתרגש ולהראות עד כמה הוא מתרגש! כמה הוא מתרגש מהשגת הניצחון הראשון של אינטר מאז ה-22 בינואר, שהושג מול לאציו במיאצה במילאנו. אז תשעה משחקים ללא הפסד הגיעו לקיצם אמש בעיר ורונה – ואינטר סוף סוף מנצחת… וגם נאפולי ניצחה, סליחה – דרסה!

ראניירי ידע שזה יהיה שבוע גורלי בצמד המשחקים מול קייבו ומארסיי בליגה ובליגת האלופות בהתאמה, והוא הגיע מוכן בהתאם: מערך 4:2:3:1 כדי שההולנד וויסלי סניידר ישחק ולא ישבש לראניירי את השיטה הטקטית שלו התבררה כהחלטה מעולה מצד ראניירי, כשהוא משאיר את הקשר איסטבן קמביאסו על הספסל. אינטר שיחקה טוב מאד והמשיכה את היכולת הטובה שלה מהמחצית השניה מול קטאניה במחזור הקודם כשהיא חוזרת מ-2:0 ל-2:2. אם היה מגיע במשחק, אז כן הגיע לאינטר לנצח אבל זה הלך קשה, קשה מאד! דייגו מיליטו החמיץ פנדל בגלל נגיעת יד של הבלם אקרבי כשהשוער הוותיק סורנטינו הודף נפלא, אולם אינטר המשיכה ללחוץ כשזה מתבטא בסיום המשחק עם אחזקת כדור שעמדה על 61%. 6 דקות לאחר החמצת הפנדל בעיטה חזקה ומסובב של סניידר פגשה את הקורה והשער נראה באויר. אולם – ניסיונות שוב ושוב של אינטר להבקיע לא צלחו עד הדקה ה-87 כשכדור קרן של סניידר מתלבש על ראשו של הבלם הארגנטנאי וולטר סמואל – שנוגח לשער של החמורים המעופפים מוורונה. ושלוש דקות אחר כך הגבה של הקפיטאנו זאניטי מצד ימין מגיעה לראשון של "הנסיך" דייגו מיליטו בדקה ה-90 שקובע 0:2, וכשבדרך כלל המצלמה מצלמת את חגיגת שחקני הקבוצה המבקיעה, הופנתה המצלמה לקלוז-אפ מדהים לעבר פניו של ראניירי, תמונה שריגשה רבים באיטליה – וכך גם את עיתוני הספורט באיטליה הבוקר, לא כל יום רואים מאמן נחנק מהתרגשות אחרי שלא ניצח כמעט חודשיים באחד המועדונים הכי מלחיצים בעולם.

בסן-פאולו בנאפולי נערך המשחק בין נאפולי וקליארי, ושם היתה אופרה אחרת כשנאפולי דורסת 3:6 את האורחת מסרדיניה (הפסד שלישי רצוף), כשהאמשיק, פאולו קנבארו, אסטורי (עצמי), לאבצי (פנדל), גרגאנו ומאג'יו מביעים לזכות המארחת, כשמצד שני החלוץ לריביי מבקיע שלושער משלו בגלל רפיון הגנתי מצד נאפולי ששיחקה בהגנה עם ביטחון עצמי מופרז שהיא בכל אופן מנצחת, דבר שהרתיח את המאמן וולטר מצארי בסיום המשחק במסיבת העיתונאים הרשמית שלו כשהוא מביע את אכזבתו על ספיגת השערים, בעיקר שני האחרונים שנבעו מאי שמירה על לארביי.

כעת, אינטר ונאפולי יתכוננו למפגשים מול מארסיי וצ'לסי בהתאמה בליגת האלופות. אינטר תגיע למפגש רגועה ומעודדת הן בגלל היכולת המקצועית הטובה שהציגה אך יותר מכל עם מוראל גבוה ופן מנטאלי משופר לאור שבירת בצורת הניצחונות.

1 Comment

  1. טמבלולו
    13 במרץ 2012 @ 1:08

    אוף דווקא לליגה האיטלקית יש לכם מומחה?! אולי תביאו מישהו שיכתוב על האנגלית? אפילו בונדסליגה עדיף. האיטלקית מעצבנת אותי עוד משנות השמונים למרות שעברה מאז המון תהפוכות…משהו ברגש נשאר אצלי דפוק כלפיה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן