Skip to content

יונדאי חושפת קורקינט חשמלי אישי בעל טווח של כ- 20 ק"מ

הקורקינט החדש הוא קל וקומפקטי, במשקל של 7.7 ק"ג בעל הנעה אחורית המבטיחה נסיעה נוחה וחלקה יותר, נטען גם תוך כדי הנסיעה. שוק "ניידות של הקילומטר האחרון" בארה"ב, אירופה וסין צפוי לגדול ל -500 מיליארד דולר עד שנת 2030.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת יונדאי מוטורס פיתחה קורקינט חשמלי חדש. על פי קונספט ראשוני שהוצג בתערוכת סיאול לפני שנתיים, הדגם החדש מצויד במנוע בעל הנעה אחורית, סוללת ליתיום בעלת עוצמה ופנסים קדמיים ואחוריים מעוצבים. המעבר מהנעה קדמית להנעה אחורית הוא ,לדברי מהנדסי החברה, המפתח בשיפור הבטיחות והיציבות כשעיקר משקל הרוכב ממוקם מאחור. בנוסף, מהנדסי הקבוצה הוסיפו מתלה לגלגל הקדמי בכדי לספק נסיעה חלקה יותר, גם על משטחים גסים. שיפור נוסף שמגביר את השימושיות של הכלי הוא תצוגה דיגיטלית המציגה את מצב הסוללה ואת המהירות; ואילו לרכיבה על הלילה, מצויד הקורקינט בשני פנסי LED קדמיים מסוגלים מעוקלים ושתי פנסי זנב אחוריים.

קורקינט חשמלי אישי של יונדאי (צילום באדיבות היצרן)

הקורקינט נטען אוטומטית באמצעות חשמל המיוצר תוך כדי נסיעה, ומבטיח שהמשתמש יוכל להשלים את נסיעתו בצורה חלקה. הגרסה האחרונה של הקורקינט החשמלי של יונדאי כוללת סוללת ליתיום חזקה המאפשרת לקורקינט להשיג מהירות מרבית של 20 ק"מ לשעה ומספיקה בכדי להניע את הקורקינט לטווח של כ- 20 ק"מ לטעינה.

משקלו של הקורקינט הוא כ -7.7 ק"ג, והוא מתנייד בקלות, העיצוב הייחודי והקומפקטי שלו מאפשר לקפל את הקורקינט ליחידה שהיא קלה וקומפקטית יותר מכל מוצר דומה. בעתיד, מתכננת הקבוצה לפתח מערכת בלימה חדשנית שתסייע להגדיל את טווח הקורקינט ב -7%.

קורקינט בעל הנעה אחורית (צילום באדיבות היצרן)

המאמצים לספק לצרכנים "ניידות של הקילומטר האחרון" תואמים למגמות העולות מנתוני מחקר של חברת הייעוץ הגלובלי, מקינזי שהראו כי שוק "ניידות של הקילומטר האחרון" בארה"ב, אירופה וסין צפוי לגדול ל -500 מיליארד דולר עד שנת 2030.

משקל של 7.7 ק"ג בלבד (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן