Skip to content

פעילי המחנה הדמוקרטי הותקפו בשוק מחנה יהודה

הפעילים חלפו על פני השר גלעד ארדן שסייר בשוק. אוהדיו דחפו והיכו אותם. סתיו שפיר צייצה לארדן בטוויטר: " ככה נראית חבורת הבריונים שמלווים אותך. זה ביטחון? זה טירוף ואנרכיה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעילי ליכוד שלוו הבוקר (שישי) את השר לביטחון פנים, גלעד ארדן בעת סיור בחירות שערך בשוק מחנה יהודה בירושלים, תקפו באלימות פיזית את פעילי "המחנה הדמוקרטי" ששהו גם הם במקום.
כך לדברי חברת הכנסת סתיו שפיר.
לטענת הפעילים, בעת שהם שהו בשוק הגיעו פעילי הליכוד, תקפו אותם תחילה בקללות שהפכו עד מהרה לאגרופים ודחיפות.על לפי הפרטים שנודעו למגפון, קבוצת פעילי 'ליכוד' שליוותה את השר ארדן, הגיעה לשוק עמוס המבקרים, ונתקלה בקבוצת פעילי מפלגת 'המחנה הדמוקרטי'. לאחר מכן הצטרפו לעימות גם פעילי עוצמה יהודית ששהו באזור. העימות בין הפעילים, שלבשו את חולצות המפלגה ונשאו שלטים ודגלים, הפך במהרה לאלים.

תקיפת הפעילים במחנה יהודה (צילום מסך)
תקיפת הפעילים במחנה יהודה (צילום מסך)
תקיפת הפעילים במחנה יהודה (צילום מסך)
תקיפת הפעילים במחנה יהודה (צילום מסך)


שפיר צייצה לאחר מכן בטוויטר ופנתה לשר: "
גלעד ארדן, השר לבטחון פנים – ככה נראית חבורת הבריונים שמלווים אותך. זה ביטחון? זה טירוף ואנרכיה. אנשים שתוקפים במכות פעילים שלנו במחנה הדמוקרטי. תוצר ישיר להסתה שלך, לממשלה הגזענית שלך נגד כל מי שחושב אחרת. כחול לבן עוד רוצים לשבת איתך בממשלה. אנחנו נחליף אותך ואת הבריונים שלך״.

אחד מפעילי הליכוד, שנכח בעימות, רן כרמי בוזגלו פרסם לפני יומיים קריאה לאוהדי ליכוד בפייסבוק וכתב: " יום שישי 13.09.19 שוק מחניודה ירושלים (כך במקור), פעילי ופעילות ליכוד מגיעים להעיר את היקום. נביא לידי ביטוי את עומתו של העם ונבהיר לכולם..".

קרא לפעילים - רן כרמי בוזגלו (צילום מדף הפייסבוק שלו)
קרא לפעילים - רן כרמי בוזגלו (צילום מדף הפייסבוק שלו)

משטרת ירושלים הגיעה למקום והפרידה בין הניצים. אחד מפעילי המחנה הדמוקרטי שספג חבטות, הגיש בעקבות כך תלונה במשטרה.
"הגענו בבוקר לשוק מחנה יהודה וחלפנו על פני השר לביטחון פנים ואוהדיו שהיו בשוק", מספר אלירן ביחובסקי (22), יו"ר צעירי מר"צ, "כשחלפנו על פני גלעד ארדן, החלו אוהדיו לקרוא לעברנו בקריאות גנאי והחלו לדחוף אותנו, במהרה הקללות, התחלפו באלימות, תלשו מאיתנו דגלים, הכו בנו עם מוטות של דגלים ואגרופים. ניסו פשוט להעיף אותנו מהשוק, הגשתי תלונה במשטרה"
פניות מגפון לדוברות הליכוד, ולדובר השר לבטחון פנים, ארדן, לא נענו בתגובה עד למועד פרסום ידיעה זו.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן