Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 19 בספטמבר, 2019

המפצחת 3, דייט בהפתעה, זוטרופוליס, הגננת, אלמנות, בלייז, צדק אמיתי: המאבק לשוויון של בריאן סטיבנסון, קרוזים בעולם 5, גדולה מהחיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המפצחת 3 | Profilage 3, סלקום TV


עונה חדשה לסדרת המתח המשטרתית מצרפת. 
קלואי סן לורן היא פרופיילרית העובדת בשיתוף עם צוות מיוחד של משטרת פריז בפענוח מקרי הרצח המורכבים ביותר.

דייט בהפתעה | Man Up, סלקום TV

זוטרופוליס | Zootropolis, סלקום TV + פרטנר TV

הגננת | (The Kindergarten Teacher (2018, ערוץ Yes VOD


דרמה. עיבוד אמריקני לסרטו של נדב לפיד ("מילים נרדפות"). גננת צעירה מזהה כישרון כתיבה נדיר אצל אחד מילדי הגן. על אף התנגדות הוריו, היא מחליטה לחשוף את יכולותיו, ובכל מחיר. משחק: מגי ג'ילנהול, גאל גרסיה ברנאל. בימוי: שרה קולנג'לו. ארה"ב, 2018.

אלמנות | Widows, ערוץ Yes VOD


דרמת מתח סוחפת המספרת את סיפורן של ארבע נשים, שהבעלים שלהן נרצחו בעת ניסיון שוד. כעת אין להן ברירה והן נאלצות ללכת בדרכי בעליהן המנוחים כדי לשלם חוב כספי שהותירו אחריהם. משחק: ויולה דייויס, מישל רודריגז, קולין פארל, ליאם ניסן. בימוי: סטיב מקווין. ארה"ב. 2018.

בלייז | Blaze, ערוץ Yes VOD


אית'ן הוק עובר לצד השני של המצלמה ומביים סרט על פי חייו המרתקים והמסתוריים של אגדת הקאנטרי-בלוז בלייז פולי. המוזיקאי המוערך בן דיקי, המגלם אותו בהופעתו הקולנועית הראשונה, זכה לציון לשבח בפסטיבל סאנדנס. משחק: בנג'מין דיקי, אליה שוקאט, ג'וש המילטון, צ'רלי סקסטון. ארה"ב, 2018.

22:00 צדק אמיתי: המאבק לשוויון של בריאן סטיבנסון | True Justice: Bryan Stevenson’s Fight, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD


סרט תיעודי אה על עורך הדין האפרו-אמריקני לזכויות אדם, בריאן סטיבנסון, המנסה ללא לאות לשנות את מערכת המשפט האמריקנית. HBO, ארה"ב, 2019.

22:00 
תענוגות השיט 5 קרוזים בעולם 5 | Cruising with Jane McDonald 5, ערוץ הטיולים


ג'יין מקדונלד חוזרת לעונה נוספת של מסע הקרוזים שלה. הפעם תצא ג'יין למסע תענוגות ביוון שייקח אותה מאתונה לאי המסיבות מיקונוס, לאי מילוס השלו, לסנטוריני התוסס, לחיי התרבות בכרתים ולבסוף לסאמוס; בפורטוגל היא תפקוד, בין היתר, את העיר פורטו השנייה בגודלה במדינה ואת למגו ההיסטורית; ולבסוף, מסע מרתק בהודו הכולל שיט על נהר הגנגס הקדוש, ביקור בעיר הוורודה ג'ייפור, סיור בטאג' מאהל ועוד.

22:00 גדולה מהחיים | 'Dumplin, ערוץ Hot Cinema1


דרמה קומית מלווה בלהיטים של דולי פרטון. ווילודין היא נערה עם משקל עודף החיה בצלה של אמה, רוזי, מלכת יופי לשעבר. כניסיון למרוד באמה המתנשאת, ווילודין נרשמת לתחרות היופי המקומית שרוזי מנהלת ומעוררת השראה בנערות אחרות במשקל שלה לעשות כמוה. אקט המחאה של הנערות משגע את העיירה הטקסנית הקטנה ומבצע בה מהפכה. שחקנים: ג'ניפר אניסטון, דניאל מקדונלד, אודיה רש. במאי: אן פלטשר. ארה"ב, 2018.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן