Skip to content

אילת: 50 שלטים לא תיירותיים הוסרו מחזית מרכז התיירות

באילת הושלמו לאחרונה עבודות להסרת כ-50 שלטים ממרכז התיירות, זאת כחלק מהסיוע שנותנת העיריה לבעלי הנכסים במרכז, לטובת שיפור חזותו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

ההסרה בוצעה באמצעות קבלן שנבחר על בסיס הצעות מחיר בעלות של 16,000 שקלים. זאת מתוך שאיפה לקדם במהרה, יחד עם בעלי הנכסים, את שיפוצו הכולל של מרכז התיירות ולשפר את חזותו

מאת עירית רוזנבלום

באילת הושלמו לאחרונה עבודות להסרת כ-50 שלטים ממרכז התיירות, רובם ככולם שלטים ישנים שלא נעשה בהם שימוש, חלקם הגדול ללא תוכן (ארגזים ריקים) וללא בעלים. זאת כחלק מהסיוע שנותנת העיריה לבעלי הנכסים במרכז, לטובת שיפור חזות מרכז התיירות ומתוך השאיפה לקדם במהרה יחד עם בעלי הנכסים, את שיפוצו הכולל. ההסרה בוצעה באמצעות קבלן שנבחר על בסיס הצעות מחיר בעלות של 16,000 שקלים.

פירוק שלטים במרכז התיירות באילת. שיפור החזות
פירוק שלטים במרכז התיירות באילת. שיפור החזות

הפעולה, שהתבצעה על ידי אגף תיירות ואכיפה במינהל תפו"ח (תיירות, פיקוח וחופים) בעירייה, תבוצע בכל המרכזים המסחריים ברחבי העיר, כאמור כחלק ממדיניות העירייה וכחלק מטיפוח העיר, שתכליתה להסדיר את השילוט בעיר ולצמצם את מספר השלטים ברחבי העיר למינימום.

בהתאם לתוכנית האב  של העיריה, היא פועלת להסדיר את המצב הקיים בעיר מבחינת שילוט חוצות וריהוט רחוב, באופן שיבטיח הפחתת עומס השלטים, מניעת מפגעים בטיחותיים, אחידות עיצובית והסדרת מנגנוני רישוי אכיפה וגבייה ובתוך כך הסדרת תהליך שינוי פני העיר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן