Skip to content

הבריחה ללקוחה סמים לכלא

עורכת דין נעצרה יחד עם לקוחה בעת שביקרה אותו בכלא. על פי החשד, היא הבריחה לכלא חבילת סם אותה היא מסרה לו בעת הביקור "המקצועי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עורכת דין ולקוחה, אסיר פלילי, נעצרו הבוקר (רביעי) לאחר שהעבירה לו לפי החשד סמים בעת ביקורה בכלא רימונים. על פי מידע מודיעני שהגיע לידי בלשי יחידת 'דרור' בשירות בתי הסוהר, עלה חשד ולפיו מסליקה עורכת הדין סמים עבור לקוחה, אסיר בכלא רימונים.

כלא רימונים (צילום: אתר שב"ס)
כלא רימונים (צילום: אתר שב"ס)
הסמים שהוסלקו (צילום: דוברות שב"ס)
הסמים שהוסלקו (צילום: דוברות שב"ס)

בתום פעילות סמויה שהתנהלה במשך מספר שבועות  אחרי האסיר ועורכת הדין, הבוקר הגיעה עורכת הדין לבקר את האסיר הפלילי במסוף הביקורים של בית הסוהר. שם לפי החשד העבירה עורכת הדין לאסיר חבילה שהכילה סמים והוא הסליק אותה בבגדיו.
בתום הביקור, נקרא האסיר לביצוע חיפוש גופני, הוא התרעם על כך בפני הסוהרים ובלשי יחידת דרור וניסה להתנגד  לחיפוש, אך הסוהרים השתלטו על האסיר ומצאו על גופו שתי חבילות המכילות סמים מסוכנים במשקל 56.4 גר'. עורכת הדין והאסיר נעצרו במקום והובאו להמשך טיפול חקירות משטרה בתחנת ׳שדות׳.
בשב"ס מציינים כי "ישנם ניסיונות החדרת סמים ואמצעים אסורים לאסירים בדרכים מתוחכמות בניסיון להערים על סוהרי שב״ס. קציני המודיעין, בלשי יחידת ׳דרור׳ וסוהרי שב״ס ימשיכו לבצע פעולות מעקב וסיכול, בגלוי ובאופן סמוי למניעת פשיעה בבתי הסוהר ולשמירה על ביטחונם האישי של תושבי מדינת ישראל."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן