Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

כרם טבע: פירות יבשים דובדבנים אורגניים חמוצים; תאנים אורגניות; משמשים אורגניים; אפרסמונים; כדורי תמרים עם אגוזי לוז וקוקוס; וכדורי תמרים עם אגוזי לוז וקקאו – אלה ששת המוצרים החדשים שהשיקה החברה. האריזה המזמינה שלהם מבדלת אותם ממרבית המוצרים בקטגוריה, כמו גם השימוש בחומרי גלם אורגניים עבור חלק מהמוצרים וההקפדה על ייבוש בשמש בלבד. התוצאה היא […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כרם טבע: פירות יבשים

דובדבנים אורגניים חמוצים; תאנים אורגניות; משמשים אורגניים; אפרסמונים; כדורי תמרים עם אגוזי לוז וקוקוס; וכדורי תמרים עם אגוזי לוז וקקאו – אלה ששת המוצרים החדשים שהשיקה החברה. האריזה המזמינה שלהם מבדלת אותם ממרבית המוצרים בקטגוריה, כמו גם השימוש בחומרי גלם אורגניים עבור חלק מהמוצרים וההקפדה על ייבוש בשמש בלבד. התוצאה היא טעם עדין יותר של הפירות המיובשים. מכל המוצרים הסתקרנו מכדורי התמרים עם אגוזי לוז וקוקוס. הסתקרנו ואהבנו: מינון מדויק של רכיבים מאפשר לטעם של אגוזי הלוז והקוקוס לבלוט. במילים אחרות, נשנוש טבעי מושלם.

עד 21.9 שקלים ל-100-170 גרם. להשיג בחנויות נבחרות.

צילום: יגאל פרדו

 

ROLLINK: מזוודת 26" FLEX

החברה הישראלית מתמחה בפיתוח של מזוודות חכמות, שתפקידן לתת מענה לצרכים שלנו, ציבור הנוסעים. אחרי שהשיקה את מזוודת הטרולי המתקפלת, מגיעה אחותה הגדולה, הפועלת על בסיס אותו העיקרון: היא מתקפלת לעובי של 7 ס"מ, כך שקל מאוד לאחסן אותה בבית. היא יותר קטנה ממזוודה גדולה סטנדרטית אבל יותר גדולה מטרולי, כך שאפשר לקחת אותה לחו"ל, מקופלת בתוך מזוודה. מתי זה טוב? כאשר נוסעים לחו"ל עם כוונה לעשות קניות. כאשר לוקחים אותה בתוך מזוודה, מקופלת, אפשר לשלם על מזוודה נוספת רק לכיוון אחד בלבד. המזוודה שוקלת 3.1 ק"ג ויש לה שני גלגלים בלבד, כמובן. החלקים הקשיחים שלה עשויים פוליפרופילן עמיד, והיא נמכרת בשילוב צבעים של שחור עם שחור , טורקיז, ירוק מנטה או כתום. אם אתם מחובבי הקניות בחו"ל ו/או אין לכם הרבה מקום בבית, המזוודה הזו היא פתרון אידיאלי עבורכם.

329 שקלים. להשיג ברשתות לתיקים ומזוודות וב-ROLLINK.COM.

צילום: יח"צ

 

VIVIAN: מגב אייפל למשטחים גדולים

המוצר החדש של החברה האיטלקית מיועד, כאמור, למשטחים גדולים. ראש המגב עשוי סיליקון ואורכו 60 ס"מ, כך שהוא קל לשימוש עבור משטחים גדולים כגון מרפסת או גג. הוא קל משקל יחסית כך שקל להשתמש בו, והיותו עשוי סיליקון הופכת אותו להיות יותר עמיד ממגבים רגילים. התופסן מהדק בהצלחה את המטלית למגב.

79.9 שקלים. להשיג בהום סנטר, אייס קנה ובנה ובחנויות למוצרי הבית.

צילום: יח"צ

 

AIDOR INTERNATIONA: Squeezee Eeasy

המוצר החדש נשמע מבטיח: מדובר בכרית לניקוי כלים שבתוכה יש פורמולה של סבון. במילים אחרות, כל שצריך לעשות הוא להרטיב את הכרית ולנקות איתה את הכלים, מבלי להוסיף סבון כלים. כל זה אמור להספיק לניקוי של 300 כלים, ובימים האחרונים של השימוש הוא אכן עומד בהבטחה: הפורמולה הופכת לסבון אפקטיבי ויחד עם הכרית הכלים יוצאים נקיים, כולל אלו שהתכסו בשכבה יבשה של לכלוך. אבל אחרי כשבוע של שימוש הפורמולה כבר הסתיימה ולהפתעתנו הכרית עצמה החלה להיפרם.

15 שקלים לשלישייה. להשיג בסופר יודה וב-easysqueezee.co.il.vp4.me/easysqueezee.

צילום: יח"צ

 

משק צוריאל: תחליפי חלב

החברה הישראלית יצרה שיתוף פעולה חדש עם VALSOIA האיטלקית, וכך נוצרה סדרה חדשה של תחליפי חלב. הסדרה כוללת משקה סויה, משקה סויה במתיקות מופחתת, משקה סויה לייט, משקה סויה בטעם וניל ומשקה שקדים. משקה השקדים היה המוצלח ביותר לטעמם של כל הטועמים. משקה הווניל היה השני בפידבקים החיוביים, וגם אלה המבוססים על סויה קיבלו פידבק, גם אם לא היה הבדל של ממש בינם לבין מתחרים ותיקים.

עד 13.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: הדמיה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן