Skip to content

חובת ההצבעה כי זו אולי הפעם האחרונה

מדינת ישראל נמצאת על עברי פי פחת, ניצחון של נתניהו יחייב חצי מדינה להתחיל לארוז, ולא מבחירה חופשית. ואל תאמרו לי שאני קיצוני, מערכת המשפט, שלטון החוק והסדר מחוסלים ומה שנשאר מהם לא ישרוד יום אחד אחרי הקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למעלה משנה נמנעתי מלכתוב, פשוט לא נשאר דבר שלא אמרתי. תשע שנים אני צועק, בוכה, מתחנן, ו… מדבר אל הקיר במקרה הטוב. אף אחד לא היה מוכן להביט במראה. "אתה מגזים" אמרו לי. "אתה קיצוני, אמרו לי אחרים. "אסור להשוות" אמרו לי כולם.

בעוד שלושה ימים, תסתיים מערכת הבחירות השלישית בשנה האחרונה, רק תקדים אחד כזה יש בהסטוריה העולמית… אני מניח שכבר ניחשתם היכן. בבחירות הללו אין לאף אחד זכות הצבעה, אלה חובה, והיא חובה, בין היתר מכיוון שיצאתם מנקודת הנחה, פעמיים, כי היא זכות. לא תצביעו הפעם, וסביר להניח שהפעם הבאה לא תהיה.

מדינת ישראל נמצאת על עברי פי פחת, נצחון של נתניהו יחייב חצי מדינה להתחיל לארוז, ולא מבחירה חופשית. ואל תאמרו לי שאני קיצוני, מערכת המשפט, שלטון החוק והסדר מחוסלים ומה שנשאר מהם לא ישרוד יום אחד אחרי הקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו.

עצם העובדה שהבחירות הללו נסובות סביב עניין, כל כך בסיסי של "האם לבחור באדם ישר או פושע מועד", לא חינוך, לא תחבורה, לא תרבות, לא רפואה, אפילו לא בטחון, סתם יושר אישי, מעידה שהגענו לנקודת האל חזור האולטימטיבית או אם תרצו עם פי התהום. מערכת הבחירות הנוכחית מוכיחה בפעם המי יודע כמה שנתניהו אדם מסוכן וחסר מעצורים, ותומכיו יכולים בשלווה ללבוש חולצות חומות או סדינים לבנים, וגם אם יבינו מה משמעות הדבר זה לא יטריד אותם לשניה.

היום הוא משליך צואה לכל הכיוונים, בעוד ארבעה ימים, אם יבחר, הוא יניף את החרב, וזו איננה מטאפורה, לא תהיה לו ברירה אחרת.

בני גנץ הוא אדם מרשים וישר, וכמותו גם גבי אשכנזי, (גם נתניהו יודע את זה הוא הרי מינה את שניהם), אבל אם כבר חיילים, אני אישית מעדיף את יאיר גולן, ואם כבר אנשים ישרים אני מעדיף את אימן עודה. אבל להעדפה האישית שלי אין שום משמעות, ורק דבר אחד רלוונטי היום, לאיש אין זכות להיעדר מההצבעה.

גם אם אתם לא מאמינים בממסד, או לא רוצים לבחור ב"רע במיעוטו", הרי שנתניהו הוא הרוע בהתגלמותו, גם אם אתם מחפשים עלה ירוק, הרי שעם נתניהו את הצמחים תוכלו לראות רק מלמטה. כי כמו שאמר ברני סנדרס: "נתניהו הוא ראקציונר גזעני". הראקציונר הגזעני הזה, מסוגל לעודד מחר טבח המוני רק כדי להגן על ישבנו הפרטי. וכשהוא ישחרר את מוכי הכלבת הרעבים שלו, שכבר היום אינם בשליטתו ורבים מהם מסתובבים חופשי, הם יטרפו את כל מה שהם שונאים, ערבים, שמאלנים, אשכנזים, משכילים, להט"בים וכל מי שנשארה בו טיפה רוח חופשית, והומניזם.

בעוד שלושה ימים יש לכם רק שלוש אלטרנטיבות:

כחול-לבן, העבודה-מר"צ, או התנועה המשותפת, כן, "המשותפת" ואלו שמבינים עברית יסבירו לכם שיש משמעות למילה "משותפת" ומדובר בתנועה, שכוללת ערבים ויהודים. גם לבני גנץ אין את הזכות אפילו להעלות על דל שפתיו פסילתם של 20% מאזרחי מדינת ישראל ועוד להוסיף להם את אלו שכן מעוניינים לחיות עימם בשלום. עצם העובדה שיש בישראל תנועה משותפת ליהודים לערבים היא פתח של תקווה.

ההבדל בין כחול לבן והליכוד הוא… יושר, שבימים כתקנם לא ממש מספיק, אבל אלו אינם ימים כתקנם, זוהי אחרית הימים ולא משיח מצפה לנו אלא קטסטרופה.

מר"צ-העבודה הם אלטרנטיבה לא רעה, אם כי קשה לי לראות את אורלי אבוקסיס לוי ניצבת ליד יאיר גולן או ניצן הורוביץ.

ולאלו המעוניינים להצביע למשותפת, אדרבא ואדרבא הצביעו, פוליטיקה היא עסק גמיש, "משותפת" חזקה מספיק כבר תכופף גם את בני גנץ ותחזיר אותו למציאות.

אבל אם לא תצביעו, או חס וחלילה, תצביעו לליכוד, הרי שמי שישלוט בכם יהיו: עבריינים, מטורפים,מחרחרי מלחמה, בורים ועמי ארצות ואוסף של פרזיטים, שכבר היום נותנים "פייט" יוצא מהכלל לאיראן.

ואם אינכם רואים בעייה עם שלטון נאציונל-חרדי, עם ניחוח סיציליאני חריף, בישראל. אז קחו בחשבון שגם הימניים המתונים בינכם, ואפילו בני גנץ איננו מתון לדעתי, ישלמו את המחיר, במוקדם ובמאוחר, והמחיר היום הוא הכפשות, אבל מחר הוא עלול להיות חייכם. זו מחירה של הטהרנות בבחירות הללו: עבדות, נחשלות, בורות, עוני, עושק וסבירות גדולה לסכנת חיים

3 Comments

  1. חיים
    29 בפברואר 2020 @ 8:40

    11 שנים תחת שלטון נתניהו היו (ועוד יהיו) השנים הטובות ביותר מאז קום המדינה.עובדה ולא סיפורים ואגדות !! בתחום הכלכלי מדיני בטחוני.מדינת ישראל תחת נתניהו הפכה למעצמה עולמית ,מדינות ערב כמו סעודיה אבו דאבי בחריין עומן קטר מצרים סודן ועוד….מתחילות להתקרב לישראל !! וכל זאת בגלל מדיניות חכמה של נתניהו! היחסים עם מנהיגי תבל כמו טראמפ פוטין ונשיאי הודו סין יפן אוסטרליה קנדה גרמניה צכיה אוסטריה רומניה הונגריה מעולם לא היו טובים כמו תחת שלטון נתניהו!! וזה כואב לחבורת מפלגת אנטי נתניהו!! הציבור הישראלי לא אידיוט ורואה זאת

  2. יהודי אמיתי
    29 בפברואר 2020 @ 2:13

    הפתרון היחיד משיח בן דוד.

  3. יצחק
    29 בפברואר 2020 @ 0:42

    כן !
    כרגיל העשירים המשכילים ומי שמבוקש בחו"ל ירדו מהארץ מי שישאר החלשים יותר מה שיגרום לבעיות כלכליות והתוצאה שירותים ציבוריים רמתם תרד בהנחה שלא יקצצו בבטחון .
    נקודת אור אחת תהיה, הדבר יגרום לאנשים לחשוב מחדש האם הם מעדיפים ימין ונתניהו ומקרר ריק או שמאל ומקרר מלא ?

    תשובות בעוד כמה שנים טובות מדובר בתהליך איטי אבל כואב ….

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן