Skip to content

חברת התעופה ישראייר מוסיפה ליעדיה את בלגרד

ישראייר חונכת קו חדש טיסות וחבילות נופש לבלגרד. מחיר חבילה ל- 4 לילות במלון פארק בבלגרד, בירת סרביה, החל מ-600 דולר לאדם כולל מיסים והעברות. הטיסות החל מערב שבועות, ה-26 במאי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חונכת קו חדש של טיסות וחבילות נופש לבלגרד, בירת סרביה. מחיר חבילה ל-4 לילות במלון פארק  בבלגרד, החל מ-600 דולר לאדם כולל מיסים והעברות. הטיסות החל מערב שבועות, ה-26 במאי

מאת עירית רוזנבלום

בלגרד בלילה. חיי לילה סוערים. צילום מאתר התיירות של העיר
בלגרד בלילה. חיי לילה סוערים. צילום מאתר התיירות של העיר

חברת ישראייר הודיעה היום על תחילת השיווק של קו הטיסות החדש שלה ישירות לעיר בלגרד, בירת סרביה. הטיסה הראשונה מישראל תופעל בערב שבועות ה-26 במאי. החברה מציעה חבילת נופש מיוחדת רק לחג, הכוללת 5 לילות במחיר של 600 דולר, כולל מלון 3 כוכבים, עם ארוחת בוקר.

הטיסות הישירות מישראל לבלגרד תתקיימנה פעמיים בשבוע, בימי שישי ושני, עד לאחר חג הסוכות, במטוסי איירבס החדשים של החברה.

יעד עם פוטנציאל גדול

לדברי דורי שושן סמנכ"ל השיווק של קבוצת ישראייר: "בחברה צופים כי חנוכת הקו החדש תעלה משמעותית את כמות הנופשים הישראלים בבלגרד. התוכנית לחנוכת הקו הינו מהלך העולה בקנה אחד עם חזון ישראייר 2012 השם דגש על התרחבות וצמיחה בקווי הטיסה הבינלאומיים של החברה".

עד היום רק חברת התעופה ג'ט הסרבית טסה מישראל ליעד זה (עם נחיתת ביניים בקפריסין). במהלך שנת 2011, עמד מספר הנוסעים מישראל לבלגרד על כ- 8,000 נוסעים. ישראייר רואה פוטנציאל גדול ביעד זה שלא נוצל עד כה.

העיר בלגרד ידועה כתוססת מאוד ומציעה שפע של אטרקציות תיירותיות מסביב לשעון כמו המבצר הידוע של בלגרד, פארק קאלמגדן, כנסיית סנט סאבה, הרובע הבוהמי סקאדארליה, מוזיאונים, כנסיות, פארקים ונופים מדהימים. חיי הלילה בעיר מאוד תוססים, העיר משופעת בבתי קפה, מסעדות וקזינו מפורסם, מרכזי קניות, קניונים ועוד.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן