Skip to content

קבלן שיפוצים סימם לקוחות וביצע בהם מעשים מגונים

כאשר אומרים לבדוק את השיפוצניק, הכוונה לכישוריו, לעמידתו בלוחות הזמנים, ליכולותיו המקצועיות. אבל מסתבר שיש קבלן אחד שצריך היה לבדוק אותו הרבה יותר. היום הואשם האיש בסימום לקוחותיו ביצוע מעשים מגונים וגנבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כאשר אומרים לבדוק את השיפוצניק, הכוונה לכישוריו, לעמידתו בלוחות הזמנים, ליכולותיו המקצועיות. אבל מסתבר שיש קבלן אחד שצריך היה לבדוק אותו הרבה יותר.  היום הואשם האיש בסימום לקוחותיו, ביצוע מעשים מגונים וגנבה

מאת אבירם זינו

פרקליטות מחוז ירושלים, הגישה  הבוקר (ה, 15.3.2012)  באמצעות עו"ד גלית שהם כתב אישום לבית המשפט השלום בירושלים, נגד יאסר גיאר, בגין שלושה אישומים של מעשה מגונה, שימוש ברעל מסוכן וגניבה. ע"פ כתב האישום גיאר, בן 36 תושב עיסאוויה, עסק בשיפוץ בתים ונהג לבקש מלקוחותיו להכין שתייה וכאשר אלו לא שמו לב, החדיר למשקאותיהם חומר, שטיבו אינו ידוע, שגרם להם, בין היתר, לערפול חושים עד כדי עלפון ושינה עמוקה. בזמן זה ניצל את הערפול לביצוע מעשים מגונים ומעשי גניבה. הוא מצוי כעת במעצר והדיון בהארכת מעצרו עד תום ההליכים צפוי להתקיים ביום שני, 26/03, בשעה 10:00.

במקרה אחד, בראשית חודש ינואר 2012 החל גיאר בעבודות שיפוץ בביתה של צ.ל בירושלים. צ.ל. שהתה עם גיאר ופועלים נוספים בביתה במסגרת עבודות השיפוץ. בשלב מסוים מהל גיאר חומר שטיבו אינו ידוע בכוס, בה מזג מיץ והציע למתלוננת לשתות. צ.ל. שתתה וכעבור זמן קצר חשה סחרחורת וחולשה. בהזדמנות נוספת- 9.2.2012 שהתה צ.ל. עם גיאר בביתה במהלך השיפוץ, ושוב חזר על עצמו תסריט הצעת השתייה מהולה, ושוב, כעבור זמן קצר חשה צ.ל. סחרחורת וחולשה, וכתוצאה מכך נרדמה. לאחר מספר שעות תהעוררה והקיאה מספר פעמים.

ב- 22.2.12 חזר על עצמו התסריט פעם נוספת, והפעם הציע גיאר לצ.ל. לקחת אקמול ולשכב לנוח. היא אכן הלכה לשכב במיטתה, וגיאר הלך אחריה. הוא התיישב על מיטתה לצידה, ותפס את שתי ידיה. צ.ל. שאלה את גיאר לפשר מעשיו והוא השיב לה: "רק פעם אחת". צ.ל. ניסתה להתנגד, אולם גיאר הרים את שרווליה, תפס את ידיה בחוזקה וליטף אותה. צ.ל., אשר חשה חולשה רבה, אמרה לגיאר כי היא אישה נשואה, אולם הוא לקח את ידה והניח אותה סמוך לאיבר מינו, ובידו השנייה ליטף את פניה וצווארה.  היא עוד ניסתה להזיז את ראשה, ואילו גיאר הסיר את כיסוי הראש אותו חבשה, ליטף את שיערה ואמר לה: "כן, ככה, שער לא צריך כיסוי". הוא ניסה לנשק אותה בעודו אומר לה מספר פעמים: "רק נשיקה אחת, רק פעם אחת, אני לא אספר ואת לא תספרי". צ.ל. ניסתה לקום מהמיטה אולם גיאר חסם אותה באמצעות רגלו, דחף אותה בחזרה למיטה ושאל אותה: "למה?". בשלב זה, התערפלה הכרתה ובזמן שהייתה חסרת הכרה, מישש אותה גיאר באיבר מינה.

במקרה אחר, ביולי 2011, הגיע לביתה של ד.ה. לצורך תיקון שקע חשמלי. הוא הכין לעצמו קפה וד.ה. הכינה אף היא קפה לעצמה ויצאה למרפסת. בשלב מסוים, כאשר כוס הקפה של המתלוננת לא הייתה תחת השגחתה, מהל גיאר בכוס את החומר. לאחר שד.ה. שתתה מהשתייה חשה עירפול וסחרחורת, והתיישבה על הספה בסלון. בזמן זה, גנב גיאר מביתה של את הפלאפון הנייד שברשותה, תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים, כ-1,000 שקלים במזומן וכן כרטיס אשראי.

 במקרה נוסף, בחודש ינואר 2011, החל גיאר בעבודות שיפוץ בביתה של א.א. ב- 28.1.11 בשעות הבוקר, שהה יחד עם פועל נוסף בביתה של א.א. במסגרת עבודות השיפוץ ובעלה הכין ארבע כוסות קפה, בין היתר לעצמו ולא.א. גיאר טען כי חסר בקפה סוכר וביקש להוסיף בעצמו סוכר לקפה. בשלב מסוים, כאשר כוסות הקפה של א.א. ובעלה לא היו תחת השגחתם, מהל בכוסותיהם את החומר. לאחר מכן נסע בעלה של א.א. לרכוש חומרי בניה, אולם חש בדרך בסחרחורת וכבדות, וכמעט נרדם בנסיעה. כאשר חזר לבית, שקע המתלונן בשינה עמוקה למספר שעות. גם א.א חשה כבדות ושיתוק בגופה. גיאר ניגש אליה, שאל אותה אם להכין לה תה, הצמיד את פניו ללחי המתלוננת וליטף את פניה. סמוך לכך, גנב הנאשם 500 ₪ במזומן מתיקה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן