Skip to content

13.5 מיליון ש"ח למשפחה שנפגעה בתאונת דרכים קטלנית

ביטוח ישיר תשלם 13.5 מיליון ₪ לבני משפחה שנפגעה בתאונת דרכים קשה לפני שבע שנים. האם נהרגה והתינוק הפך משותק, עיוור וסובל מפיגור שכלי. על הנהג הדורס נגזרו שבע שנות מאסר שנים ושלילת רישיון למשך 20 שנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביטוח ישיר תשלם 13.5 מיליון ₪ לבני משפחה שנפגעה בתאונת דרכים קשה לפני שבע שנים. האם נהרגה  והתינוק הפך משותק, עיוור וסובל מפיגור שכלי. על הנהג הדורס נגזרו שבע שנות מאסר שנים ושלילת רישיון למשך 20 שנה

מאת אורלי ממן

חברת הביטוח"ביטוח ישיר" תשלם סכום של 13.5 מיליון ₪  לבני משפחה מצפון הארץ, שנפגעו קשה בתאונת דרכים לפני שבע שנים.  מדובר בסכום שהינו בין הגבוהים ששולמו אי פעם בגין פגיעת תאונת דרכים. מתוך סכום זה, 10 מיליון ₪ ישולם כפיצוי לילד בן שבע , שהיה תינוק בן ארבעה חודשים בלבד כאשר נפגע בתאונה המחרידה וכתוצאה ממנה הוא משותק, עיוור וסובל מפיגור.

סכום בסך שלושה מיליון ישולם לעיזבון אמו של הילד, שנהרגה בתאונת הדרכים וסכום של 60 אלף ₪ ישולם לילדה, שהיתה בת שלוש בזמן התאונה ובאורח נס יצאה עם פגיעה קלה בלבד. סכום הפיצוי הושג באמצעות הסכם פשרה בין עורך דינה  של המשפחה לבין חברת הביטוח, שקיבל תוקף של פסק דין.

התאונה המחרידה אירעה ב-2 ביולי 2005, יום שבת, כאשר נהג פג'ו 406 בכביש מס' 85 מכיוון כרמיאל לראמה, עקף במהלך נסיעתו מכונית אחרת, תוך שהוא חוצה קו הפרדה לבן, והמשיך לנסוע במסלול הנגדי במהירות של כ-120 קמ"ש. לאחר שהשלים את העקיפה, סטה הנהג שמאלה, עבר קו הפרדה רצוף והתנגש במכונית  המשפחה שהגיעה מצומת "שבע". כתוצאה מהתאונה, נהרגה אם המשפחה, בת 30 במותה, שנהגה ברכב 30 ושני ילדיה הקטנים נפצעו.

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר על הנהג הדורס שבע שנות מאסר,  מאסר על תנאי של שנתיים למשך שלוש שנים ושלילת רישיון למשך 20 שנה. בעלה של אם המשפחה  שנהרגה בתאונה, סיפר לבית המשפט כיצד השתנו חייו כליל מאז התאונה. הוא תיאר את הצטיינותה של אשתו בכל, וסיפר כיצד הוא מטפל מאז התאונה בשני ילדיהם: הבת הקטנה, שראתה את אמה מדממת למוות, והבן, שהפגיעה בראשו היתה,  כאמור, קשה במיוחד ותוצאתה שיתוק ופיגור שכלי.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן