Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום חמישי, 23 באפריל, 2020

תוצרת אמריקה, הגיבורים של בוסטון, המסתנן, מעל לצללים, בידיים טובות, אנה, משחק ילדים, בית הפרחים 3, הרוח במעטפת: SAC_2045
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תוצרת אמריקה | American Made, סלקום TV

סרט פעולה עם הרבה הומור המבוסס על סיפור אמיתי בלתי יאומן. ברי סיל, טייס מסחר אמריקני מגויס על ידי הסי-אי-איי ב-1978, תחילה כדי לצלם צילומים סודיים בשמי דרום אמריקה עבור הממשל, אך מהר מאוד קרטל מדיין של פבלו אסקובר מגלה בו עניין ורוצה שיבריח עבורם סמים לארצות הברית. ברי הופך למבריח סמים מוצלח העובד ומרוויח משני הצדדים, אך בסופו של דבר הופך לחלק חשוב מחשיפת פרשת מכירת נשק לאיראן בשנות ה-80. שחקנים: טום קרוזדומהל גליסון. במאי: דאג לימן. ארה"ב, 2017.

הגיבורים של בוסטון | Patriots Day, סלקום TV

הדרמה מאחורי הפיגוע במרתון בוסטון שבוצע בשנת 2013. ב-15 באפריל שני אחים מבצעים פיגוע עם פצצה ביתית בלב המרתון השנתי של בוסטון על אף האבטחה. טוני סנדרס, סמל המשטרה חובר ל-FBI ומתחיל מצוד נרחב עם עימותים קשים וסגירה של כל העיר על מנת שהמחבלים לא יברחו מגבולות העיר וימשיכו לפגע. שחקנים: מארק וולברג, מישל מונאהן. במאי: פיטר ברג. ארה"ב, 2017.

המסתנן | The Infiltrator, סלקום TV

דרמת מתח המבוססת על סיפור אמיתי. סוכן סמוי של שירות המכס האמריקני מתחזה לאיש עסקים חלקלק ומצליח להשתלב במערכת הלבנת הכספים של קרטל הסמים הידוע לשמצה בראשות, פבלו אסקובר. שחקנים: בריאן קרנסטון ("שובר שורות"), ג'ון לגוויזאמו. במאי: בראד פורמן ("סנגור במבחן"). ארה"ב, 2016.

מעל לצללים | Above the Shadows, סלקום TV

דרמת פנטזיה רומנטית. אישה צעירה, שנמוגה עד כדי כך שהיא נעלמת, חייבת למצוא את דרכה בחזרה בעזרתו של הגבר היחיד שיכול לראות אותה. שחקנים: אוליביה ת'ירלבי, מייגן פוקס, אלן ריצ'סון. במאית: קלאודיה מאיירס. 105 דקות, ארה"ב, 2019..

בידיים טובות | In Safe Hands | Pupille, ערוץ Yes VOD

דרמה מרגשת. אם צעירה שזה עתה ילדה מחליטה לוותר על גידול התינוק. כעת גורלו של הרך מופקד בידי אנשים טובים ומסורים, החל מהאחיות בבית החולים, דרך עובדי הרווחה ועד לאם המאמצת. עם: ז'יל ללוש, סנדרין קיברלין. בימוי: ז'אן הרי. צרפת, 2018.

אנה | Anna, ערוץ YesVOD + סלקום TV

אקשן. אנה היא צעירה יפיפייה, אך מתחת ליופייה מסתתר סוד שישחרר את כוחה ויהפוך אותה לאחת המתנקשות הקטלניות בעולם. שחקנים: סאשה לוס, קיליאן מרפי, הלן מירן. בימוי: לוק בסון. 110 דקות, ארה"ב / צרפת, 2019.

22:00 משחק ילדים | Child’s Play, ערוץ Hot Cinema1

חידוש לקלאסיקת האימה משנת 1988. לאחר שאנדי עובר לעיר חדשה, הוא מקבל במתנה מאמו היחידנית בובת באדי חדשה. הכל משתנה כשהבובה מתעוררת לחיים עם כוחות מרושעים במיוחד. שחקנים: אוברי פלאזה, גבריאל בייטמן וקולו של מארק האמיל. במאי: לארס קלווברג. ארה"ב, 2019.

בית הפרחים 3 | 3 House of Flowers 3 | La Casa de las Flores, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרת הדרמה המקסיקנית. קומדיה אפלה על אישה המנסה לשמור על התדמית המושלמת של משפחתה העשירה לאחר שהמאהבת של בעלה חושפת את הסודות המלוכלכים שלהם.

הרוח במעטפת: SAC_2045 | יGhost in a Shell: SAC_2045, נטפליקס | Netflix

סדרת אנימה ופעולה. אחרי משבר כלכלי גלובלי, העולם שקוע ב'מלחמה בת קיימא' שמושתתת על בינה מלאכותית. על מדור 9 מוטלת המשימה לסכל את איומי הסייבר החדשים.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן