Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 26 במאי, 2020

פרזיטים, האקסית המטורפת 4, ג'יין הבתולה 5, סינגל מילפית 2, מכוניות העל, שנות התשעים, השריף, דיוויד קרוסבי: זכור את שמי, האנה גדסבי: דאגלס, הטיהור הראשון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרזיטים | Parasite, ערוץ Yes VOD

זוכה הגדול של טקס פרסי האוסקר ה-92. דרמת מתח קומית שנונה אודות ארבעה בני משפחה עניים אשר זוכים לטעימה מהחיים הטובים כשהם מתחזים לאנשי מקצוע, ומתחילים לעבוד במשק הבית של משפחה עשירה. במאי: בונג ג'ון-הו. דרום קוריאה, 2019.

האקסית המטורפת 4 | Crazy Ex-Girlfriend 4, סלקום TV

עונה אחרונה לקומדיה הרומנטית המוזיקלית.

ג'יין הבתולה 5 | Jane the Virgin 5, סלקום TV

עונה אחרונה לדרמה הקומית.

סינגל מילפית 2 | SMILF 2, סלקום TV

עונה שנייה ואחרונה לדרמה הקומית המוערכת על חייה של פרנקי שואו – אם חד הורית שווה במיוחד.

22:00 מכוניות העל | Ultimate Supercar, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

הסדרה מציעה מבט מבפנים על תהליך התכנון, ההנדסה והייצור של המכוניות המתקדמות והנחשקות ביותר בעולם. כל פרק בודק כיצד מכונות מדהימות אלה מתעוררות לחיים ואת סודות ההנדסה הנסתרים בהם הם משתמשים כדי לדחוף את גבולות המהירות והטכנולוגיה.

22:00 שנות התשעים | Mid90s, ערוץ Yes3 + Yes VOD

דרמה קומית עטורת שבחים. לוס אנג'לס, שנות ה-90. נער בן 13 המגיע ממשפחה הרוסה מוצא מפלט בחברתם של נערים מתבגרים חובבי סקייטבורד. עם: סאני סולג'יק, קתרין ווטרסון, לוקאס הדג'ס. במאי: ג'ונה היל. ארה"ב, 2018.

22:00 השריף | The Deputy, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

הרוח והאותנטיות של מערבון קלאסי בסדרת משטרה מודרנית, בכיכובו של סטיבן דורף: סגן ביל הוליסטר ממונה לשריף החדש של מחוז לוס אנג'לס לאחר שהשריף הקודם נפטר במפתיע מהתקף לב. להוליסטר יש מוניטין של אחד שלא משחק לפי הכללים ומתריס נגד המערכת, והוא לוקח על עמצו להחזיר לשוטריו את תחושת הכבוד שלטעמו אבדה להם, ולהגיע לחקר האמת בחקירותיו, גם על חשבון הכללים והחוקים של המשטרה.

22:00 דיוויד קרוסבי: זכור את שמי | David Crosby: Remember My Name, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מסע בן 50 שנה המשרטט דיוקן עוקצני ומלא הומור של הזמר-יוצר רוק ופולק אמריקני, דיוויד קרוסבי. סיפורו המרתק של המוזיקאי שניצב בחזית סצנת הרוק של קליפורניה – מתקופת העבודה שלו עם ג'וני מיטשל, הקרע מחברי להקת הבירדס, דרך המופעים האקוסטיים הבלתי נשכחים של להקת 'קרוסבי, סטילס ונאש' ועד התקופות החשוכות בכלא לאחר שהואשם בעבירות סמים ונשק. בימוי: אי. ג'יי. איטון. 95 דקות, ארה"ב, 2018.

האנה גדסבי: דאגלס | Hannah Gadsby: Douglas, נטפליקס | Netflix

ספיישל סטנד-אפ. האנה גדסבי חוזרת לספיישל סטנד-אפ שני וחוקרת את המורכבויות של פופולריות, זהות ותקריות מוזרות בפארק הכלבים.

הטיהור הראשון | The First Purge, נטפליקס | Netflix

פעולה ואימה. סוחר סמים מנסה לשרוד לילה של פשע חוקי בשכונתו, וחווה התעוררות פוליטית. שחקנים: אילן נואל, לקס סקוט דיוויס, ג'ויבאן וייד. במאי: ג'רארד מקמורי. 97 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן