Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 07 ביוני, 2020

איבון אורג'י: ספיישל סטנד אפ, מקום בשמש 12א', אבא אמריקאי 14, האמא של הדוגמניות, מוות באור הזרקורים 4, בתים פתוחים 2, עקבות בשטח, הודאת שווא, חופים, ציידי בתים במיליון דולר אוסטרליה, 365 יום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

­­­­­­­איבון אורג'י: ספיישל סטנד אפ | Yvonne Orji: Momma, I Made It, ערוץ Hot VOD + סלקום TV

ספיישל הסטנד אפ הראשון של השחקנית והקומיקאית איבון אורג'י ("לא בטוחה") ב-HBO. אורג'י, שנולדה בניגריה למשפחה נוצרית אדוקה לפני שעברו לארצות הברית, בהופעה ב-Howard Theatre שבו-בזמן חוגגת ולועגת לחינוך הנוקשה עמו גדלה ועל הדרך המוזרה שעשתה מלימודי רפואה לקומדיה.

21:10 מקום בשמש 12א'A Place in The Sun 12 A, ערוץ החיים הטובים

עונה חדשה לסדרת הדגל הפופולרית. גם הפעם יציגו מומחי נדל"ן נכסים במיקומים שונים לקונים המחפשים בית נופש, ביניהם יצטרכו לבחור. בין היעדים האטרקטיביים העונה: מיורקה, מחוז קנט שבאנגליה, מחוז דורדון שבצרפת, לנזרוטה שבאיים הקנרים ועוד.

21:35 אבא אמריקאי 14 | !14 American Dad, ערוץ Hot HBO

סדרת האנימציה הסאטירית של רשת הכבלים TBS וחברת פוקס חוזרת לעונה 15. העלילה עוקבת אחר סוכן ה-CIA, סטן סמית', רפובליקני פטריוט ומגוחך לחלוטין, שתכלית חייו היא הביטחון הלאומי של ארצות הברית. משפחתו ההזויה, המתגוררת בלנגליי פולס שבוירג'יניה, מלאת טיפוסים מנוגדים ומעסיקה את סטן תמידית בזמן שהוא מנסה למנוע את פעילות הטרור הבאה: אשתו חסרת המודעות פרנסין, בתו השמאלנית הליבראלית היילי, בנו החנון והשחצן סטיב, ו'חיות המחמד' יוצאות הדופן של הבית – רוג'ר החייזר הסרקסטי, ודג הזהב הרעב לתשומת לב קלאוס.

22:00 האמא של הדוגמניות | The Mother of Beauty, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ארכיון נדיר שהתגלה לאחרונה, חושף את סיפור חייה יוצא הדופן של סוכנת הדוגמניות אמלין סנייוולי שגילתה את נורמה ג'ין שהפכה לימים ל-מרלין מונרו. בין שנות ה-40-60, אין אחד שלא הכיר את סוכנות הדוגמנות Blue Book Model בהוליווד. דוגמניות רבות ומפורסמות, בניהן מונרו ו-ג'יין מנספילד החלו את דרכן בסוכנות זו שנוהלה על ידי סנייוולי. הסרט עוקב אחר כמה ממיוצגי העבר בסוכנות ומתייחס לאופן שבו אידיאל היופי התעצב והשתנה בשנות פעילות הסוכנות.

22:00 מוות באור הזרקורים 4 | Autopsy USA 4, ערוץ הבריאות

הפתולוג מייקל האנטר שב בעונה חדשה. גם הפעם יחקור האנטר את מקרי המוות המסתוריים של ידוענים וישים קץ לספקולציות האופפות אותם. בין גיבורי התרבות שייבחנו העונה: הזמר כריס קורנל, המוזיקאי גרג אלמן, המו"ל יו הפנר, המתאבקת צ'יינה, השחקן כריסטופר ריב ואחרים.

22:00 בתים פתוחים 2 | Open Homes, ערוץ החיים הטובים

אוסטרליה מתהדרת בכמה מהבתים היפים בעולם. במהלך עונה זו נחשפים אל המעצבים והארכיטקטים האחראים להם. כמו כן, טיפים לשדרוג הבית מאנשי מקצוע נחשבים. בין הנכסים שיופיעו העונה: בית שנבנה בהשראת בקתות הרים, יצירת מופת ארכיטקטונית המזכירה את בתי היוקרה שבהמפטונס, בית חלומי על חוף הים ואחוזה היסטורית ששוחזרה עד לפרט האחרון.

22:00 עקבות בשטח | Trackers, ערוץ Hot HBO

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 06 ביוני, 2020, בערוץ Yes VOD + סלקום TV + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

22:00 הודאת שווא | False Confessions, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

אנשים רגילים, חפים מפשע, שלא עומדים בפני המניפולציות שמופעלות עליהם במהלך חקירה משטרתית (מניפולציות שאגב חוקיות לגמרי) נופלים בקלות למלכודת שמציבים בפניהם החוקרים ומודים בפשע שלא ביצעו. הסרט מלווה את הסנגורית, עו"ד ג'יין פישר-בריאלסן בעודה מספרת על הנזק המתמשך שנגרם בתיקים השונים בהם טיפלה לאחר שהתקבלה הודאה שקרית, בנסיבות שהביאו לכך ובהשלכות של האשמת חפים מפשע על החברה כולה. כעת היא מקדישה את מירב זמנה כדי לנסות ולהפסיק את ההתנהלות הלא-תקינה שרווחת בחקירות המשטרה בארה"ב. בימוי: קטרין פיליפ. 91 דקות, דנמרק / גרמניה, 2019.

22:00 חופים | Beaches, ערוץ Yes3

דרמה סוחטת דמעות. סיסי והילרי נפגשו בילדותן וכנגד כל הסיכויים שמרו על קשר הדוק במשך שנים. הן חלקו אהבות, אכזבות, כשלונות והצלחות, עד שהגיע המבחן האמיתי. עם: בט מידלר, ברברה הרשי. בימוי: גארי מרשל. ארה"ב, 1988.

22:25 ציידי בתים במיליון דולר אוסטרליהMillion Dollar House Hunters Australia, ערוץ החיים הטובים

המגיש קריס סמית' ובלוגרית האופנה נדיה ברטל מסיירים עם לקוחות פוטנציאלים במבחר נכסי יוקרה באוסטרליה . מנדל"ן חלומי על חוף הזהב ובפרברי מלבורן, ועד חללי ענק מעוצבים לעילא שרק מעטים יכולים לחלום על מגורים בהם.

365 יום | i365 DNI | 365 Days, נטפליקס | Netflix

דרמה המבוססת על ספר. מנהלת לוהטת שהחבר שלה משעמם אותה נופלת לידיו של מאפיונר אכזר, שכולא אותה למשך שנה ודורש ממנה להתאהב בו. שחקנים: אנה-מריה סיקלוקה, מיקלה מורונה, ברוניסלאב ורוצלבסקי. במאית: ברברה ביאלוואס. 116 דקות, פולין, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן