Skip to content

פעילי CRIMEMINISTER חסמו את הכניסה וראש הממשלה חזר על עקבותיו

2 קבוצות פעילים חסמו הבוקר את הכניסה למשרד החוץ. שיירת ראש הממשלה שהגיע עם נתניהו לישיבה במקום, נאלצה להסתובב ולחזור כלעומת שבאה. הפעילים: באנו להיאבק על הדמוקרטיה והחירות! לא ניתן לאף אדם להשתלט על ישראל ולהפוך אותה לדיקטטורה אפלה. דמוקרטיה או מרד!
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פעילי CRIMEMINISTER  חסמו היום (ראשון) את הכניסות למשרד החוץ בירושלים, שם היתה צפויה להתקיים ישיבת ממשלה בנוכחות ראש הממשלה בנימין נתניהו. כששיירת המאבטחים ומכוניתו של נתניהו הגיעו למקום, סירבו הפעילים לבטל את החסימות ושיירתו של  ראש הממשלה נסובה לאחור ונסעה משם.

צילום: crimeminister

 


צילום: ישי הדס

צילום: ישי הדס

הפעילים פרסמו הודעה לפיה " שתי קבוצות של אזרחיות ואזרחים אמיצים שהחליטו לא לשבת בשקט אל מול ניסיונות החקיקה המסוכנים אזקו את עצמן בשתי נקודות בכניסה למשרד החוץ. המשטרה במקום. דמוקרטיה או מרד!".  לדברי הפעילים  מדובר ב"מאבק אזרחי! ממשלת ישראל- ממשלה לא לגיטימית שמנסה להעביר בחטף את חוק הדיקטטורה בתירוצים של קורונה. באנו להיאבק על הדמוקרטיה והחירות! לא ניתן לאף אדם להשתלט על ישראל ולהפוך אותה לדיקטטורה אפלה. במיוחד כאשר החוק מאפשר לאדם המואשם בפלילים חמורים סמכויות נרחבות ללא שום פיקוח או בקרה".
יצויין כי עד לשעות הצהריים טרם פונו המפגינים למרות אזהרות המשטרה שיפונו בכוח וייעצרו. גורם במשטרה אמר למגפון כי "ראש הממשלה לא נחסם בשום מקום". אמר ולא פירש. בשב"כ (היחידה לאבטחת אישים) בחרו שלא להגיב.


שיירת ראש הממשלה מגיעה וחוזרת על עקבותיה. נתניהו היה בתוכה?

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן