Skip to content

מחאת הרצים- גם הרצים רוצים לחזור לשגרה

איגוד המרוצים של ישראל קורא לכל אוהבי הריצה והמרוצים להפגנת ריצה שתערך ביום שני 15/6, בשעה 19:00, בגני יהושע, תל אביב. ריצת מחאה של 5 ק"מ
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מארגני אירועי הריצה בישראל התאגדו כדי למחות את מחאת הרצים. לדבריהם נכון לעכשיו אין אישור לקיים מרוצים בישראל. מותר לקיים חתונות, מותר לצאת לשווקים, מותר לבלות בחופי הים ומותר לערוך הופעות, אבל לקיים מרוצים אסור. לכן דורש איגוד המרוצים בישראל ממשרד הבריאות לקבוע כללים לקיום מרוצים בטוחים (תו סגול) ולאפשר קיומם של אירועי ספורט, בדיוק כפי שיש כללים לקיום אירועי מוזיקה ותרבות.

מחאת הרצים (צילום אילוסטרציה:דן בר דוב))
מחאת הרצים (צילום אילוסטרציה:דן בר דוב))

מארגני אירועי הריצה קוראים להתגייסות רחבה של קהילת אוהבי הריצה להפגנת הריצה ב 15/6, אשר תוכיח שיש ציבור גדול עם נושא חשוב שצריך להתייחס אליו ולהתוות מדיניות.

ריצת המחאה תתקיים ביום שני, 15/6, בשעה 19:00, בגבעת המופעים, גני יהושע, תל-אביב. כל משתתף יקבל מספר חזה וימשיך לאזור הכינוס. בכינוס ימתינו במתחמים נפרדים של 500 רצים (בדיוק כמו במופעים), עם מסיכות ובמרחק של 2 מטרים האחד מהשני. כל קבוצה של 500 רצים תוזנק בנפרד למסלול באורך 5 ק"מ. כמובן שאפשר להסיר את המסכות עם הזינוק. מסלול ריצת המחאה יהיה משולט, עם סדרנים ומכווינים לכל אורכו.  לא נדרשת הרשמה, אבל המארגנים ממליצים  לסמן השתתפות בדף האירוע בפייסבוק של מרוץ המחאה. ההשתתפות בהפגנת הריצה היא בחינם ועל אחריותו האישית של כל משתתף.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן