Skip to content

אימה בטקסאס: אם שיספה את גרון בנה כדי "להוציא ממנו שדים"

אישה טקסנית נעצרה אתמול, שבת, אחר ששיספה לכאורה את גרון בנה בן החמש לשחרר דרכו את השדים שהשתלטו על גופו מאת גרשון גירון "המנסרים מטקסאס" הוא שמו של סרט אימה מצליח, שאף זכה לכמה המשכים. הסרט עוסק במשפחת קניבלים הניזונה מבשר קורבנותיה, אותם היא ממיתה באמצעות מסור. דומה כי טקסאס מעולם לא העלתה על דעתה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אישה טקסנית נעצרה אתמול, שבת, אחר ששיספה לכאורה את גרון בנה בן החמש לשחרר דרכו את השדים שהשתלטו על גופו

מאת גרשון גירון

צא דיבוק
דיבוק צא. טקס של הוצאת שדים המבוצע על ידי איש דת נוצרי בימי הביניים

"המנסרים מטקסאס" הוא שמו של סרט אימה מצליח, שאף זכה לכמה המשכים. הסרט עוסק במשפחת קניבלים הניזונה מבשר קורבנותיה, אותם היא ממיתה באמצעות מסור. דומה כי טקסאס מעולם לא העלתה על דעתה שיום יבוא ושמה ייוודע בעולם בזכות מקרה דומה – אם כי מסיבות אחרות לחלוטין. המנסרת הפעם היא דפני ספרלוק, בת 45, מהעיר מגנוליה, ששיספה את גרונו של בנה בן החמש, משום שרצתה להוציא מגופו את השדים שלדעתה השתלטו על גופו. משטרת מגנוליה, עיר השוכנת כשבעים קילומטרים צפונית-מערבית ליוסטון, כבר הודיעה כי ספרלוק תועמד לדין באשמת ניסיון.

המעשה התגלה מעט אחרי צהרי היום על ידי עובדי סעד שהגיעו לדרוש בשלום הילד בקרוואן שבו מתגוררת ספרלוק. אביו של הילד התקשר למשטרה וסיפר לשוטרים כי הוא חושש שבנו מת. כאשר הגיעו שוטרים למקום האירוע, נמצא הילד, מייקל, כשהוא פצוע בראשו ובחזהו.

בחקירה התברר שאמו דרכה על גופו. היא אמרה לשוטרים שניסתה לשחרר שדים מגוף בנה. לאחר מכן, נטלה סכין מטבח, שיספה את גרונו ודקרה אותו בפניו פעמים רבות.

הילד הוטס לבית חולים ביוסטון לניתוח חירום. בני משפחתו דיווחו אתמול אחר הצהריים כי מצבו עדיין קריטי, אך יציב. ספרלוק נעצרה ונשלחה לכלא.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן