Skip to content

חשד לפיגוע: אם לשישה, תושבת התנחלות טל מנשה נמצאה ללא רוח חיים

אסתר הורגן בת 52 יצאה אתמול לריצה ובוששה לחזור. לפנות בוקר נמצאה ללא רוח חיים ביער ריחן הסמוך. המשטרה והשב"כ פתחו בחקירה כשעל פי החשד הרצח בוצע על רקע לאומני, אך נבדקים גם כיווני חקירה נוספים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד לפיגוע – אסתר הורגן (52) תושבת התנחלות טל מנשה שמצפון לג'נין, נמצאה ללא רוח חיים היום (שני) לפנות בוקר ביער ריחן הסמוך להתנחלות. לפני הרצח היא תועדה נכנסת אל השמורה – שממנה לא חזרה. היא הותירה אחריה בעל ושישה ילדים – שתי בנות וארבעה בנים. הקטן שבהם, בן 13, חגג בר מצווה רק לפני כשלושה חודשים. טרם נקבע אם  המנוחה נרצחה על רקע לאומני. על יתר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום. גם השב"כ מעורב בחקירה.

המנוחה אסתר הורגן (צילום באדיבות המשפחה)

הורגן יצאה אתמול בסביבות השעה 13:00 בצהריים לריצה בשמורת הטבע ביער הסמוך לישוב. בשעות הערב, לאחר שלא הצליח ליצור איתה קשר, הזעיק בעלה בנימין את כוחות הביטחון. צוותי הסריקה שכללו יחידת חילוץ שומרון, מתנדבים אזרחים מהישובים הסמוכים, בהם רבש"צים, צוותי סריקה של צבא ומשטרה החלו בחיפושים אחריה.  בסביבות השעה 01:00 בלילה היא נמצאה על ידי אחת מיחידות הסריקה, ללא רוח חיים, כשגולגולתה מנופצת.

אזור הרצח (צילום: משטרת ישראל)

ממגן דוד אדום נמסר כי בשעה 01:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על אשה מחוסרת הכרה, ביער שקד, בצפון השומרון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, מדווחים על אשה כבת 50 ללא סימני חיים וקובעים את מותה.
פאראמדיק מד"א אסף תפוחי סיפר: "כשהגענו, הובילו אותנו למקום שבו שכבה  אשה כבת 52 מחוסרת הכרה, ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא נשימה, ללא דופק וללא כל סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן