Skip to content

4 אפשרויות חיסכון לעצמאיים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עד לשנת 2017 עצמאים לא נדרשו להפריש כספים לחיסכון פנסיוני, ורבים מהם דחו את הטיפול בפנסיה שלהם ולא התחילו לחסוך ליום שאחרי. אבל לאחרונה התרחשו שינויים משמעותיים בכל הנושא של פנסיה לעצמאים וגם נכנסו אפשרויות חיסכון חדשות ואטרקטיביות ביותר. לכן, כדאי שתכירו את אפשרויות החיסכון שעומדות לרשותכם, כדי שתוכלו להגיע לגיל הפרישה עם סכום כספי גבוה, שיאפשר לכם לשמור על אותו אורח חיים.

הנה 4 אפשרויות חיסכון אטרקטיביות לעצמאים – שאתם צריכים להכיר:

פוליסת חיסכון TOP FINANCE

אם אתם מעוניינים בפתרון פיננסי נזיל, מתקדם ויעיל, שמאפשר לכם להשקיע כסף לכל מטרה וטווח זמן שתרצו, בהפקדות חד פעמיות ו/או חודשיות – TOP FINANCE של מנורה מבטחים זה החיסכון בשבילכם. ולא רק זה: אתם נהנים ממגוון גדול של יתרונות חשובים. כך למשל, אתם יכולים למשוך חלק מכספי החיסכון או את הסכום המלא, בכל יום עסקים שתבחרו, בלי לשלם קנסות על המשיכה. דמי הניהול אטרקטיביים ויש לכם אפשרות לבחור ולשלב בין מסלולי השקעה שונים בפוליסה, לפי הצרכים האישיים שלכם ולעבור ביניהם בלי הגבלה ובלי שתצטרכו לשלם מס.

צילום: FREEPIK

 

קופת גמל להשקעה

קופת גמל להשקעה היא מוצר חיסכון פיננסי חדש יחסית, שמאפשר לכם, העצמאים, לחסוך לכל טווח – קצר, בינוני או ארוך, ללא התחייבות לתקופת השקעה. זהו חיסכון נזיל וגמיש, שמאפשר למשוך את הכספים שחסכתם בכל זמן שתבחרו, בלי מגבלה של גיל וללא תשלום של קנסות יציאה. כלומר, מדובר על חיסכון אטרקטיבי שמעניק גמישות כלכלית גדולה וודאות, שתוכלו לפדות את הכספים במקרה הצורך, בתנאים נוחים. בנוסף, יש לכם אפשרות לעבור בין מסלולי ההשקעה השונים, לפי רמת הסיכון המועדפת והצרכים הספציפיים שלכם, בלי לשלם עמלות או מיסוי.

קרן השתלמות

קרן השתלמות היא חיסכון לטווח בינוני, שבו אתם העצמאים, מחליטים אם ומתי לבצע את ההפקדות ובאיזה סכומים. זהו מוצר ייחודי, שמשלב בין שני יתרונות בולטים – אפשרות למשוך את הכספים שנצברו בקרן אחרי 6 שנים כסכום הוני ולקבל פטור ממס וגם ליהנות מהטבות מס שונות. כך, עצמאים פטורים מתשלום מס רווחי הון על המשיכה (עד לגובה הפטור) וגם נהנים מכך שהפקדה עד לתקרה השנתית ביחס להכנסה בגובה 265,000 ₪, תהיה מוכרת בתור הוצאה מוכרת.

קרן פנסיה

בתור עצמאים חלה עליכם חובה חוקית להפריש כספים לפנסיה, אבל ההפקדות מעניקות לכם עוד יתרונות, שכדאי שתדעו עליהם. ככל שתתחילו לחסוך לפנסיה בגיל צעיר יותר ותגדילו את סכומי ההפקדות, כך אחרי שתצאו לפנסיה תוכלו לחיות ברווחה כלכלית ולשמור על אותה רמת חיים. בנוסף, ההפרשות לפנסיה מזכות אתכם בהטבות מס מהמדינה. עבור הפרשות לחיסכון פנסיוני בסכום מקסימלי של 33 אלף ₪ בשנה, אתם יכולים לקבל 30% מהסכום, כניכוי מהחזר המס השנתי שלכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן