Skip to content

מפכ"ל המשטרה: שני הצדדים המעורבים במהומות בלוד הם טרוריסטים. אוחנה נוזף בו: אמירה מקוממת של המפכ"ל

מפכ"ל המשטרה שביקש להרגיע רוחות בלוד קרא לשני הצדדים להרגיע והבטיח כי המשטרה תטפל במעוררי המהומות משני הצדדים. ערבים כיהודים "מבחינתי הם טרוריסטים, משני הצצדים". זה הספיקה למתנחלי לוד ולשר אוחנה לשפוך גופרית על מפכ"ל המשטרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

השר לביטחון פנים, תקף הערב (שלישי) את מפכ"ל המשטרה על שהעז לקרוא לשני הצדדים המעורבים במהומות בלוד "טרוריסטים משני הצדים". "התבטאות מקוממת של המפכ"ל שלא הייתה צריכה להיאמר", צייץ אוחנה בחשבון הטוויטר שלו: "כדי לטפל בבעיה צריך להכיר בה: פורעים ערבים תקפו יהודים, שוטרים, בתי כנסת. המדיניות היא לנהוג בתקיפות מול הפורעים הטרוריסטים." זעם השר וציין כי "אין ולא הייתה סימטריה".
מפכ"ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי שאירח היום את נכבדי לוד במטה משמר הגבול שבעיר כחלק מהניסיון להרגיע את הרוחות בלוד, הבטיח כי "נמצה את הדין עם כל הטרוריסטים, מבחינתי זה טרוריסטים משני הצדדים".
בנאומו לפני הנכבדים המפכ"ל התייחס לאירועים האלימים שהסתיימו בין היתר בלינץ' שבו נרצח יגאל יהושע, תושב העיר ואמר: "בהזדמנות הזאת אני גם אומר שאנחנו נמצה את הדין עם כל הטרוריסטים – משני הצדדים; נמצה את הדין עם כל מי שהפר את הסדר, עם כל מי שעשה ונדליזם, וזה לא משנה כרגע אם זה יהודים או ערבים. בימים האחרונים עצרנו לא מעט חשודים. אלה האנשים שהפרו את השלווה של כולנו והתפקיד שלנו הוא להוקיע אותם מהחברה"


הדברים שהכעיסו את הימין המתנחלי בלוד ואת אוחנה


הציוץ של אוחנה

בימין המתנחלי שבלוד אמירה זו עוררה זעם. והם דרשו שהמפכ"ל יחזור בו ויאשים רק את הציבור הערבי בעיר. זה הספיק לאוחנה כדי לתקוף את מפכ"ל המשטרה שהוא מינה אישית לתפקידו לאחר שנתיים בהן החליש את המשטרה כשסירב במצוות אדוניו למנות מפכ"ל. "התבטאות מקוממת של המפכ"ל" הוא מיהר לצייץ בחשבון הטוויטר שלו.

רב ניצב קובי שבתאי בלוד (צילום מסך מסרטון הווידאו)

 

אוחנה מצא לו בן ברית – גם בתנועה הגזענית עוצמה יהודית ניצל יו"ר התנועה ח"כ איתמר בן גביר, את המצב ותקף אף הוא את המפכ"ל שבתאי: "נאום המפכ"ל מביך. ההשוואה בין שני צדדים, 'בין ניצים' הינה השוואה שמעוותת את המציאות ופוגעת במדינת ישראל ובעם היהודי כולו", כתב בן גביר, "אין כאן שני צדדים אלא יש צד אחד שהוא אלים ובריון (לא כל הערבים, אבל לצערי לא מעט) וצד אחר שהוא מותקף והקורבן, חבל שהמפכ"ל מתנהג כאילו הוא מהאו"ם", כתב בן גביר.

1 Comment

  1. אורי ושיץ
    19 במאי 2021 @ 19:05

    דבריו של מפכ"ל המשטרה מוצדקים בהחלט חבל שמר אוחנה מסתתר אחרי אמירות שאינן תואמות למציאות חבל שהדבר כך טיוח הוא דבר מזיק מי שישא בתוצאות זה הציבור כולו. התכחשות ועצימת עיניים היא שורש הרע אסור להסתתר מאחורי שקרים כאלו זה שורש הרע למעשים כאלו. צריך להוקיע גישה כזו שהיא פוגעת במירקם האזרחי ומובילה לפגיעות אחרות כאלו שיכולות להביא לתסיסה ולהצדקת התנהגות כזו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן