Skip to content

ב.מ.וו חשפה את ה – CE 04, הקטנוע החשמלי החדש

תחת הסיסמה "המהפכה השקטה " נחשף הב.מ.וו CE 04 החשמלי האורבני החדש. הוא בעל טווח של כ 130 ק"מ, לישראל צפוי להגיע במהלך המחצית הראשונה של 2022
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
BMW CE 04 החדש בינתיים רק באירופה (צילום באדיבות היצרן)
BMW CE 04 החדש בינתיים רק באירופה (צילום באדיבות היצרן)

עם BMW CE 04 החדש, BMW Motorrad ממשיכה בעקביות באסטרטגיית הניידות החשמלית שלה. כאשר רכב הקונספט של BMW Motorrad Concept Link הוצג בשנת 2017 והסדרה הנוכחית BMW Motorrad Definition CE 04  נחשפה בשננה שעברה. , BMW CE 04  פותח פרק חדש לגמרי בניידות עירונית דו גלגלית. עם המטען החשמלי, העיצוב ופתרונות קישוריות חדשניים, הקטנוע החדש ממזג פונקציות תחבורה ותקשורת למותג חדש של ניידות בסביבה העירונית.

בהספק מרבי של 31 קילוואט (41 כ"ס)  ל- BMW CE 04 החדש מצויד במנוע חזק מקורר נוזל ומציע הנאת רכיבה יוצאת מן הכלל. האצה מ 0 ל -50 קמ"ש, אורכת 2.6 שניות בלבד. גם בגרסה  L3e-A1 החלשה יותר ניתן להשיג הספק  של 23 קילוואט.  המהירות המרבית של שתי הגרסאות היא 120 קמ"ש, כך שגם בקטעים בינעירוניים מסוגל הקטנוע החדש לתת מענה

BMW CE 04 החדש טווח של עד 130 ק"מ לטעינה (צילום באדיבות היצרן)
BMW CE 04 החדש טווח של עד 130 ק"מ לטעינה (צילום באדיבות היצרן)

ל- BMW CE 04 החדש סוללה של 60.6 אמפר המספקת טווח נסיעה של כ -130 ק"מ. טווח המאפשר רכיבה ללא פליטה מזהמים במשך כל היום .  ה CE 04 החדש מצויד במנוע חשמלי המותקן במסגרת בין הסוללה לגלגל האחורי, מה שמעניק לרוכב נוחות רבה, ביצועים אופטימליים ומאפייני רכיבה זמינים בכל מצב על הכביש.

סוללת הליתיום-יון נטענת באמצעות מכשיר הטעינה המשולב או בשקע ביתי רגיל, כאשר הסוללה ריקה לחלוטין, זמן הטעינה נמשך באופן אידיאלי 4 שעות ו -20 דקות. כאשר המטען המהיר זמין כתוספת אופציונלית עם הספק של עד 6.9 קילוואט (2.3 קילוואט הוא הרמה הסטנדרטית), זמן הטעינה מצטמצם לשעה אחת בלבד ול- 40 דקות כאשר הסוללה ריקה לחלוטין. אם רמת הסוללה היא 20 אחוז בלבד והסוללה נטענת ל- 80 אחוזים, זמן הטעינה מצטמצם ל- 45 דקות בלבד באמצעות המטען המהיר האופציונלי. כבל הטעינה הסטנדרטי עם קיבולת טעינה של 2.3 קילוואט מגיע כסטנדרט עם BMW CE 04.

BMW CE 04 החדש (צילום באדיבות היצרן)
BMW CE 04 החדש (צילום באדיבות היצרן)

הגברת יציבות הרכיבה באמצעות ASC בקרת יציבות אוטומטית). DT, C (בקרת יציבות דינמית) כאופציה. בדומה לבקרת היציבות האוטומטית באופנועי BMW עם מנוע בעירה. ASC מגביל את מומנט המנוע ביחס להחלקת הגלגל האחורי. בקרת משיכה דינמית (DTC), הזמינה כתוספת אופציונלית, מספקת בטיחות נסיעה גבוהה עוד יותר. DTC  שלושה מצבי רכיבה "ECO", "גשם" ו"כביש "לשימוש יעיל ויומיומי כסטנדרט. מצב רכיבה "דינמי" להעצמת רכיבה משופרת כאופציה .

מערכת בלמים חזקה עם ABS מהדור האחרון. ABS Pro מלפנים, בלם דיסק כפול מבטיח האטה בטוחה, הנתמכת על ידי מערכת חד-דסקית מאחור. בנוסף, BMW Motorrad ABS מבטיח רמה גבוהה של בטיחות אקטיבית. ABS Pro, הזמין כאופציה שולט באמצעות חיישן, ABS Pro גם בבלימה בעיקולים, ובכך מציע את הבטיחות הגדולה ביותר האפשרית.

BMW CE 04 החדש מצויד במסך של 10.25" (צילום באדיבות היצרן)
BMW CE 04 החדש מצויד במסך של 10.25" (צילום באדיבות היצרן)


BMW CE 04 החדש מצויד כסטנדרט עם מסך TFT צבעוני בגודל 10.25 אינץ'  עם ניווט מפות וקישוריות משולבות. הקריאות המצוינת, ניווט התפריט הברור ותפיסת ההפעלה המשולבת ביותר שלה מציבים את BMW CE 04 החדשה בראש קטגוריית הקטנועים. לראשונה, המסך הצבעוני החדש בגודל 10.25 אינץ' מאפשר להציג מפת ניווט באפן גדול וברור.


יחידות התאורה של ה BMW CE 04 החדש מבוססות על טכנולוגיית LED חדישה. כוללת פנס בעל קרן ארוכה וקרן קצרה בחלק הקדמי. בנוסף לאור האחורי בטכנולוגיית LED, . גם מנורות החיווי משתמשות בטכנולוגיית LED. בטיחות רבה יותר בלילה מוצעת באמצעות פנס הפנייה האדפטיבי. לקטנוע החדש תאי אחסון בצד ובחזית, תא טעינה לטלפון סלולרי,  מגוון נרחב של תוספות אופציונליות ואביזרי Motorrad מקוריים של BMW וכן ציוד רוכב.

הקטנוע החשמלי החדש מתוכנן להגיע לישראל רק במחצית השנה הבאה, לא ברור מה יהיה מחירו (באירופה מחירו כ 14 אלף דולר)

BMW CE 04 החדש עיצוב מוזר קצת (צילום באדיבות היצרן)
BMW CE 04 החדש עיצוב מוזר קצת (צילום באדיבות היצרן)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן