Skip to content

בתגובה לבלֹוני תבעירה, צה"ל תקף בעזה

על פי הפלסטינים הֹתקף מטה לביטחון פנים בגב'ליה בצפון הרצועה, וכי הם ביצעו ירי מקלעים לעבר המטוסים של חיל האוויר. מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, פנה בערבית לתושבי הרצועה וכתב: "אתם באמת מוכנים לסכן את שגרת החיים שלכם בשביל בלונים? שמירה על הביטחון והשקט באזור תסייע לשיפור הכלכלה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיל האוויר תקף הלילה (שבת) בעזה בתגובה לשיגור בלוני התבערה אתמול לשטחי העוטף, שהציתו ארבע שריפות באזור הנגב המערבי. מאוחר יותר מסר צה"ל שמטוסי הקרב תקפו בסיס טרור ששימש את גדוד כפר ג'בליה של חמאס, וכן עמדת שיגור רקטות של הארגון בסמוך לכפר. על פי מקורות פלסטינים בתקיפות הושמדה עמדה לשיגור רקטות של חמאס והותקף מחנה צבאי של חמאס בג'באליה הקרוי על שם בכיר חמאס שחוסל לפני יותר מ8 שנים, אחמד ג'עברי, בתקיפות כנגד ניסיונות הטרור מרצועת עזה.

הודעת צה"ל איששה למעשה את הדיווחים הפלסטיניים המוקדמים יותר הלילה, בהם נמסר שהתקיפה הייתה על המטה לביטחון פנים בג'בליה בצפון הרצועה. עוד דיווחו הגורמים הפלסטינים כי בוצע ירי מקלעים לעבר מטוסי הצבא. כאמור, על פי צה"ל חיל האוויר תקף מחנה צבאי ועמדת שיגור רקטות השייכים לארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. דובר צה"ל ציין כי התקיפות בוצעו בתגובה להפרחת בלוני התבערה.

אתמול פרצו ארבע שריפות בדרום הארץ כתוצאה משיגור הבלונים – שלוש מהשריפות פרצו ביער כיסופים ואחת ביער בארי. מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף רסאן עליאן, פנה אמש בפייסבוק בערבית לתושבי הרצועה וכתב: "אתם באמת מוכנים לסכן את שגרת החיים שלכם בשביל בלונים? שמירה על הביטחון והשקט באזור תסייע לשיפור הכלכלה."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן