Skip to content

דברים שרואים משם

בטלוויזיה האיראנית יש רעים וטובים. אסד והמשטר הסורי טובים. תנחשו מי אשם בפיגועי התופת האחרונים?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הטבח של משטר אסד באזרחי סוריה מתקבל באיראן ביותר מסובלנות והבנה. איראן האחמדיניג'דית שהצליחה להכניע את המהפכה על ידי ריגול וחדירה לרשתות החברתיות ולמסרי האינטרנט של תושביה, מקדמת בברכה את הטבח שעושה משטר אסד בעם הסורי.

תמונה: מ PRESS TV IRAN

הדיווח על פיצוץ מכוניות התופת בדמשק מקבל תפנית מעניינת בדיווחי ערוץ הטלוויזיה האיראנית באנגלית שקלטתי באמצעות צלחת הלווין. הערוץ  Press TV שהוקם בשנת 2007 ומשדר מטהרן, דאג להראות את הלוויות ההרוגים בעיוות המתבקש של הדיווח: כך עושים, למשל, על ידי מתן כותרת של המימשל הסורי המאשים את ארה"ב וישראל בהתקוממות הסורית : ארה"ב וישראל מואשמות בפיגועי התופת הרצחניים. ציטוט של המשטר הסורי. אף מלה על טענת האופוזיציה הסורית המאשימה את אסד בפיגועים.

בדיווח נוסף ו'אוהד' של הההלוויות, דואג הערוץ האיראני ל'איזון' כשהוא מדווח כיצד המתאבלים הציגו ושרו כרזות לטובת נשיא אסד, וכי בין 'מאות' ההרוגים (המספר לא הגיע כבר לאלפים?) גם אנשי כוחות הבטחון הסורים. הכתבה מציגה את האופוזיציה כקומץ חתרנים שרוצים למסד יחסים עם תל אביב, ואת העם הסורי כאוהד אסד.

הללויה.

וזה קורה בערוץ שבו הנשים שמדווחות מארה"ב  ומאירופה, ונראות חילוניות לחלוטין, 'מתחפשות' לצורך דיווחי הערוץ עם מצנפות שנראות עליהן מגוחכות ומלאכותיות. גם הן לא שרות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן