Skip to content

נתניהו: צמצום הפשיעה במגזר הערבי הוא יעד של הממשלה

ראש הממשלה ציין, כי גם "המגזר הערבי יכול לעזור לעצמו באכיפה חזקה יותר של החוק, גם באמצעות פעולות התנדבות בשירות האזרחי"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה ציין, כי גם "המגזר הערבי יכול לעזור לעצמו באכיפה חזקה יותר של החוק, גם באמצעות פעולות התנדבות בשירות האזרחי"

מאת ניצן קידר

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר היום בישיבת הממשלה, כי הממשלה הציבה לה כיעד להפחית בצורה משמעותית את הפשיעה בקרב הציבור הערבי בישראל. "בסוף השבוע שעבר בוצעו בתוך יממה אחת שלושה מקרי רצח במגזר הערבי. צמצום הפשיעה במגזר הערבי זה יעד של הממשלה והוא צריך להיות יעד של המדינה.

"אני מעריך את העובדה, שעולים קולות מתוך המגזר עצמו, מתוך מנהיגיו, ראשי הערים ואזרחים, שקוראים להגברת האכיפה של החוק בתוך היישובים והכפרים הערביים", דברי נתניהו. הוא ציין, כי גם "המגזר הערבי יכול לעזור לעצמו באכיפה חזקה יותר של החוק, גם באמצעות פעולות התנדבות בשירות האזרחי".

נתניהו סיפר, כי השתתף בשבוע שעבר בוועידה שאירגנה הממשלה, במטרה להגביר את השותפות של המגזר הערבי בנעשה בישראל, אך הדגיש, כי "ללא אכיפת חוק, כל הצעדים הללו לא ישיגו את היעד שאנחנו מייחלים לו ופועלים למענו – כלומר, שילוב של ערביי ישראל בקדמה של מדינת ישראל. לצד כל המעשים הללו שאנחנו עושים ולצד כל השותפות הזאת, חייבת להיות שותפות גם באכיפת החוק.

"אנחנו נפעל מהצד שלנו. אני מצפה להיענות מעשית מנציגי הציבור של המגזר הערבי להגברת אכיפת החוק ביישוביהם", הבהיר ראש הממשלה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן