Skip to content

מלונות היוקרה של ישרוטל: סטנדרט חדש נקבע בתחום המלונאות בישראל

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רשת ישרוטל היא אחת מרשתות המלונאות המובילות בארץ: עם מלונות יפהפיים ברחבי ישראל ובמוקדי תיירות מבוקשים, סטנדרט שירות גבוה שלא נופל ממלונות באירופה, אטרקציות ומתקני מלון שווים במיוחד – אין פלא שיצרו לעצמם מוניטין של בתי מלון שלא מתפשרים על שום דבר, עד הפרט הקטן ביותר. בשנים האחרונות עובדת ישרוטל על יצירת מגוון רחב של בתי מלון, ממלונות ארבעה כוכבים מושקעים במיוחד ועד מלונות בוטיק ומלונות יוקרה, כדי לאפשר ללקוח הישראלי להינות מחופשה בטווח מחירים רחב ברחבי הארץ. הינה כמה מהמלונות המובילים – ולמה המבוקש ביותר נמצא דווקא במדבר?

צילום: pixabay

רשת ישרוטל עשתה שינויים לא מעטים בשנים האחרונות. הושקעו מיליונים בשיפוץ בתי מלון והתאמה שלהם לסטנדרט עיצובי מודרני וחדשני, שודרגו השירותים השונים וסטנדרט השירות, והאפשרויות הלכו וגדלו עם בנייה של מלונות חדשים. לצד זה, בישרוטל החליטו לפרסם מבצעים על בסיס קבוע, לבנות דילים וחבילות שיכולות להתאים לקהל הישראלי ולביקוש על פי העונות, וכמובן לתת משהו שיתאים לכל אחד – יש מלון שיכול להתאים למשפחות, לזוגות, לקבוצות, או לכל הרכב אורחים אחר.

לרשת יש כמה מלונות מבוקשים במיוחד. למשל, אחד המלונות המבוקשים ביותר בישראל הוא מלון בראשית, אחד ממלונות היוקרה של הרשת ואחד מהמיוחדים ביותר שהיא מציעה. בראשית ממוקם במצפה רמון, והוא צופה לנוף מדברי מסחרר חושים, והוא ילמד אתכם לעומק מהו שקט אמיתי. המלון מאוד מבוקש ומציע מתקני מלון שווים, בריכות פרטיות בחלק מהחדרים עם נוף למדבר (ואפילו יבוא לבקר אתכם יעל נחמד, אם יתמזל מזלכם. וכמובן יש להימנע מלגעת בו או מלהבריח אותו מהמקום, וגם אל תתנו לו לאכול. הוא בכל זאת בעל חיים בסכנת הכחדה), חדר אוכל עם מנות עשירות במיוחד שאת הריח והטעם שלהן לא תשכחו להרבה זמן.

לרשת ישרוטל עוד מלונות יוקרה שלא משאירים מקום לספק באשר לסטנדרט הגבוה שהם מציבים: יערות הכרמל שבאזור חיפה, מצפה הימים שבאזור הגליל, וכמובן מלונות ים המלח או אילת, שמשרתים את הלקוח הישראלי בהצלחה בכל קיץ מחדש.

אז מה בעצם מיוחד במלונות יוקרה? מלונות כאלה בעצם הופכים את החוויה ליותר מחופשה: מלון טוב יספק לכם שירות מעולה, בין אם שירותי קבלה, שירות חדרים או תחזוקה. במלון כזה תיהנו ממתקני מלון שאותם מפעילים מקצוענים, ויודעים לתת שירות שכמוהו לא קיבלתם בשום מקום. האוכל שאותו מכינים מיטב השפים עם מיטב חומרי הגלם יענג את החושים ויהפוך כל ארוחה לחגיגה של טעמים, כזו שנהנים ממנה על רקע נוף נהדר ומנקים את הנפש מהצרות והדאגות.

והמחיר? ישרוטל דואגת שהטווח יהיה רחב מספיק כדי שיתאים לכולם: אפשר ליהנות מהנחה אם מזמינים ישירות דרך אתר ישרוטל, יש דילים מצוינים שיכולים להתאים להרכבי אורחים שונים, יש מבצעים בקיץ וגם לחופשות חורף, פה ושם אפילו כלות יוכלו לדוג בחכתן דילים מעולים ליום התארגנות לכלה, ובתוך כל מלון יש מגוון חדרים בטווח רחב של מחירים ובהתאמה לצרכים של כל אורח. ועוד טיפ קטן: אם אתם חברים במועדון חוג השמש של ישרוטל, המועדון האקסקלוסיבי שמעניק הנחות גדולות יותר על חופשות, תוכלו ליהנות מדילים מעולים על בסיס קבוע.

לסיכום, מלונות ישרוטל נותנים חווית אירוח אחרת, קשה להתווכח עם זה. באתר הרשת תמצאו את כל הפרטים שתצטרכו, על כל מלון ומלון, ותוכלו להרכיב לעצמכם חופשה מושלמת באמצעות מערכת ההזמנות באתר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן