Skip to content

תקף צעירה, ביצע בה עבירות מין, איים להרגה אם תתלונן והשליכה מרכבו

קבלן כוח אדם ירושלמי הסיע צעירה פלסטינית לעבודה בישראל תקף אותה מינית כשהחזירה ממקום העבודה, ואיים שם תתלונן הוא ישלח אדם שיהרגה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבלן כוח אדם תושב ירושלים, הואשם היום (חמישי) כי תקף צעירה פלסטינית וביצע בה עבירות מין. מתוך פרטי כתב האישום שהותרו לפרסום מייוחס לקבלן ביצוע עבירות של מעשה סדום, אינוס, מעשים מגונים, ניסיון להשמיד ראיה, איומים, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, הסעה שלא כדין, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ברכב שעליו נמסרה הודעת אי שימוש, שיבוש מהלכי משפט, מעשי פזיזות ורשלנות והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רוית קודינסקי, לפני כחודשיים, הכניס הנאשם בנדיתו עבד רבה בן 46, לישראל במסגרת עבודתו כקבלן כוח אדם, צעירה פלסטינית והסיע אותה אל מקום עבודה במרכז הארץ, זאת כשהוא ללא רישיון נהיגה. לאחר מכן, במהלך הנסיעה חזרה אל ביתה סטה ממסלול הנסיעה למקום מבודד שם ביצע בה עבירות מין שלא בהסכמתה, איים עליה כי אם תתלונן הוא ישלח מישהו שיהרוג אותה וכן תקף אותה, הכה אותה בראשה באמצעות חפץ וזרק אותה מן הרכב. מספר ימים לאחר מכן, הוא ניסה להימלט מכוחות משטרה שזיהו אותו אך נתפס לאחר מכן.

אילוסטרציה (צילום: משטרת ישראל)

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הקבלן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה המעצר נכתב בין היתר כי "התנהלות הנאשם, חומרת העבירות, ריבוי המעשים, ועברו הפלילי של המשיב כמפורט לעיל, מעידים על מסוכנותו הרבה והקיצונית ועל העובדה שהנאשם אינו בוחל בשום אמצעי כדי להתחמק מהליכים שיפוטיים וכדי למלט עצמו מאימת הדין. הסיכון הנשקף מהמשיב התממש, למרבה הצער, פעם אחר פעם. כל האמור לעיל, מבסס את המסקנה, כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו."

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן