Skip to content

היוקרה של תל אביב

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אם נספר לכם שיש אזור במדינה הקטנה שלנו בו אתם יכולים גם להנות מהרעש והחגיגות וגם לגור בדירה שקטה ומרווחת במקום הכי מרכזי, האם תלכו על זה? בטוח שכן. זה בדיוק המקום עליו נספר לכם עליו היום.

איפה המקום המופלא הזה נמצא?
על הצפון הישן כבר שמעתם? בטוח שכן.
הצפון הישן הוא אחד מאזוריה הרבים של תל אביב והוא נבנה בשנים 1930 ועד 1950, באזורה הצפוני ביותר של תל אביב כשהייתה רק בתחילת דרכה. שמו של הצפון הישן נובע מהצורך להבדיל אותו מאזור הצפון החדש שנמצא צמוד אליו והוא נבנה לאחר קום מדינת ישראל.
שכונת הצפון הישן מלאה בדירות יוקרה למכירה. המיקום של שכונת הצפון הישן הוא בגבולות של פארק הירקון, בחלקה הדרומי נפגוש את רחוב ארלוזורוב, בצידה המערבי את הנמל ואת חופי הים ובצידה המזרחי נגיע לרחוב אבן גבירול. כיום, האוכלוסייה באזור הצפון הישן מונה כ32,080 תושבים מרוצים.

דירות מגורים בצפון הישן
דירות בצפון הישן
יאפשרו לכם לחוות את תל אביב מזווית שונה לחלוטין. הדירות שם מרווחות וגדולות, העיצובים מדהימים ואופנתיים והדבר החשוב ביותר הוא שאתם במרחק קטן מהלב הפועם של הבילויים של תל אביב. חשוב שתזכרו שהדירות בשכונה יגיעו רק לאנשים שבאמת רוצים לגור שם – הדירות לא ימכרו בלוחות המודעות הנפוצים באינטרנט, אלא שהבעלים והקבלנים של הדירות יצרו איתכם קשר כדי ליצור תהליך מציאת דירה ומכירתה באופן הטוב ביותר לשני הצדדים.
אם תעברו היום באזור, תוכלו לראות שהבנייה של דירות היוקרה בתל אביב עדיין נמשכת ואין ספק כי סטנדרט הבניה שם גבוה מאוד.

כשאתם מתחילים לחפש דירה שמתאימה עבורכם, כדאי שתפנו למומחים שיעזרו לכם בחיפושים. אל תמהרו לקנות את הדירה הראשונה שאתם רואים – כדאי שתבחרו דירה במיקום הנוח ביותר עבורכם, עם העיצוב הפנימי שמתאים עבור כל בני המשפחה ופשוט דירה שתרגישו שהיא שלכם עד הסוף.
אם תרגישו שאתם חייבים לעשות שינוי כלשהו בדירה, תוכלו להתאים אותה יחד עם המומחים שלנו. שימו לב שהכל מובן לכם מבחינה משפטית ופיננסית ואם לא – אל תהססו להתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא.

צילום: קרינסקי גוטליב

מה אפשר לעשות באזור?
למרות שהדירה שלנו מושלמת, לא נוכל לשבת בה כל היום. כשתצאו החוצה, תבינו כי אתם נמצאים בלב העניינים במרחק קצר משם.
אם אתם מחפשים בתי קפה או מסעדות טעימות תוכלו להגיע לרחוב יהודה המכבי, באזור כיכר המדינה תוכלו למצוא חנויות שונות שביניהם המון חנויות יוקרה מדהימות שכל אחד רוצה לבקר בהן. אם תעברו ברחוב אבן גבירול שנמצא ממש ליד, תוכלו לראות איך המסחר והפנאי האמיתיים עובדים.
בצד המערבי של האזור תוכלו לבקר בנמל שסוחף אחריו אלפי אנשים, שם תוכלו להנות מעסקים שעובדים בתחום האופנה, הבריאות וכמובן האוכל הטעים. מה שמיוחד בנמל זה ההופעות שקורות שם מדי פעם, גם באזור ההופעות בהאנגר, וגם בחוץ. ואם אתם אנשים תרבותיים מאוד שמחפשים תערוכות אמנות, מוזיאון תל אביב המרהיב נמצא במרחק כמה צעדים וגם בית אריאלה.

מה שחשוב באזור הצפון הישן, שהוא קרוב מאוד לכבישי התחבורה הראשיים, ביניהם אבן גבירול ונתיבי איילון. זה ידוע שלהתנייד בתל אביב זה לא שיא הכיף. לכן באזור תוכלו למצוא את רכבת ישראל שמנגישה לנו את כל המדינה, אוטובוסים לשלל מקומות, מוניות, שבילי אופניים ובקרוב גם הרכבת הקלה שהולכת להקל על כולנו.

למה הצפון הישן כל כך מיוחד?
זה ממש הגיוני שכבר התחלתם לחפש דירה בצפון הישן. מצד אחד אתם נמצאים בתל אביב ההומה והגדולה, ומצד שני אתם יכולים לגדל את המשפחה שלכם בשקט. מדהים.
הבניה של הצפון הישן היא כל כך מיוחדת והיא משלבת בתוכה שטחים עצומים ירוקים והמון טבע שם תוכלו לטייל עם הכלב שלכם, לרוץ עם הילדים או סתם להנות מפיקניק עם הבת זוג. עוד טבע שיכול לעניין אתכם הוא פארק הירקון עצום הממדים שמגיע ל3,500 דונם.
חלקה העירוני של השכונה גם כן שופץ לאחרונה והוא מכיל את כיכר דיזינגוף, שם תוכלו לשבת בבתי קפה נהדרים ולהתבונן על המזרקה המפורסמת. יש עוד כל כך הרבה לחקור בצפון הישן, מקווים שנתראה בקרוב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן