Skip to content

חרדים לעבר ח"כ קריב: גלעד קריב תיזהר – רבין מחפש חבר

רב הכותל הציב מאבטחים שמנעו את כניסת נשות הכותל וראשי קהילה רפורמית להיכנס לרחבת הכותל עם ספר תורה וצעירים חרדים הזהירו ב"שירה" את חבר הכנסת הרפורמי שהגיע עם ספר תורה שיזהר ויזכור כי רבין נרצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזהרה ואיום על חיי חבר הכנסת גלעד קריב הושמעו הבוקר בידי צעירים חרדיים כנגד חבר הכנסת שהגיע עם ספר תורה להתפלל יחד עם נשות הכותל וראשי  התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות בצפון אמריקה וישראל את תפילת ראש חודש כמנהג נשות הכותל.
למרות הבטחות ראש ממשלת ישראל, נפתלי בנט והממשלה לבנות רחבה ייעודית עבור נשות הכותל, דבר לא נעשה עד כה והחרדים ממשיכים לשלוט ברחבת הכותל המערבי ומתנגדים לכל שינוי בהגמוניה שלהם.  מול נשות הכותל וראשי התנועה הרפורמית,  התפללו מאות נערות חרדיות ודתיות שגדשו את הרחבה וניסו להשתיק את תפילת נשות הכותל. מאבטחי רב הכותל חסמו את המתפללים מלהיכנס עם ספרי התורה לכותל המערבי. מנכ״לית נשות הכותל יוכי רפפורט פנתה לסגן מנהל התפעול במקום, עדן שמעון ואמרה: ״תסתכל בעיניים לנשיאי התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות, המייצגים מיליוני יהודים ברחבי העולם, ותגיד להם שהם לא יכולים להיכנס לכותל ולהתפלל כדרכם״.

צילום: נשות הכותל


מאבטחים מונעים את הכניסה לרחבת הכותל

אלא שהקרן למורשת הכותל דחקה, בצעד שערורייתי ומקומם, את מאות המתפללות והמתפללים הרפורמים אל ירכתי הכותל,  בסמוך לברזייה בכניסה למקום. ח״כ גלעד קריב נכנס לרחבת הכותל כשהוא אוחז בספר תורה וזכה במטר של קללות ואזהרות מפי הצעירים החרדים" גלעד קריב תיזהר, רבין מחפש חבר". רפפורט, מנכ"לית נשות הכותל, מסרה: "הקרן למורשת הכותל שוב השפילה מיליוני יהודים ויהודיות ברחבי העולם כאשר מנעה מראשי התנועות הרפורמיות והקונסרבטיביות מלהיכנס ולהתפלל עם ספרי תורה בכותל המערבי, ולאחר מכן הוסיפה חטא על פשע ודחקה את מאות המתפללים אל ירכתי הכותל, ללא אפשרות אפילו לראות את הכותל מרחוק".


מחשבון הטוויטר של ח"כ גלעד קריב
גלעד קריב אמר כי "ממשלת ישראל צריכה להחליט אם היא פועלת בעבור הרוב המכריע של העם היהודי, או בעבור מיעוט קיצוני ואלים". יו"ר מפלגת העבודה, השרה מירב מיכאלי הגיבה לאירוע ואמרה כי זוהי "הסתה מופרעת וחולנית. אותם המסיתים שליבו את השנאה נגד רבין נמצאים בקרבנו גם היום. מסוכנים יותר ומגובים יותר. לא נכנע לטרור הזה. גלעד קריב פועל מאז ומעולם למען היהדות שלנו ולמען הדמוקרטיה שלנו. ואנחנו נמשיך להוביל את החזון הציוני שלנו."


חשבון הטוויטר של ח"כ גלעד קריב

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן