Skip to content

אייגו X הג'יפון החדש של טויוטה בישראל

קרוסאובר קומפקטי בעיצוב חדשני, מצויד במערכות בטיחות אוטונומיות מסוג Toyota Safety Sense2.5; כמו כן מציע בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת למניעת שכחת ילדים. בעל תיבת הילוכים רציפה מתקדמת (CVT-S) המספקת חווית נהיגה רספונסיבית, רכה ומהנה. ביצועים מרשימים עם רדיוס סיבוב קטן, טכנולוגיות מתקדמות ותמרון גמיש. מחיר החל מ- 93,990 שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, פתחה לקהל הרחב אפשרות להזמנות מוקדמות של האייגו X, קרוסאובר חדשני וחזק, ייחודי בסגמנט המיני. האייגו X החדש הוא בעל המראה מוגבה, על אף ממדיו הקטנים האייגו X החדש מפתיע עם תנוחת ישיבה גבוהה ומרווחת, שמשות גדולות, וכושר תמרון מעולה בסמטאות ובחניות. האייגו X המוגבה מאפשר שדה ראייה רחב ונראות טובה, ומרווח הגחון המשופר. הודות לשדרוגים שעבר, בין היתר שילוב של תיבת ההילוכים המתקדמת מסוג CVT-S, הוא מספק חווית נסיעה חלקה, מהנה ושקטה.

אייגו X הג'יפון החדש של טויוטה (צילום באדיבות היצרן)
אייגו X הג'יפון החדש של טויוטה (צילום באדיבות היצרן)

משווקי האייגו X טוענים כי הוא הרכב החסכוני ביותר בקטגוריה, עם נתון תצרוכת דלק מצוין של 5.0 ליטר ל-100 ק"מ הממצב אותו במקום טוב בסגמנט. הוא מצויד במנוע 1 ליטר בעל שלושה צילינדרים ו-72 כ"ס, ומחזיק בנתון פליטה מצוין של 113 ג' CO2 לק"מ. החיסכון המשמעותי שלו בדלק מתאפשר במיוחד הודות לתיבה ההילוכים הרציפה והמתקדמת שלו מסוג CVT-S, המאופיינת בהעברת הילוכים חלקה ולא מורגשת, רספונסיביות מצוינת וחווית נהיגה נעימה במיוחד.

באייגו X שילוב טכנולוגיות מתקדמות, והוא מגיע עם מערכת המולטימדיה המקורית של טויוטה הכוללת מסך מגע בגודל "8, דיבורית Bluetooth וממשק Apple CarPlay ו-Android Auto. מצלמה האחורית עם רזולוציה גבוהה, בלוח המחוונים שלו צג נתונים צבעוני בגודל "4.2, ותאורת היום הקדמית מסוג LED היא האיכותיות והעדכניות הקיימות בשוק.

האייגו X מצויד במגוון מערכות בטיחות אוטונומיות מסוג TOYOTA SAFTEY SENSE 2.5 המתקדמת, והוא היחיד בסגמנט הכולל גם מערכות מסוג בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת למניעת שכחת ילדים.

Toyota Safety Sense המותקנת כסטנדרט באייגו X כוללת גם מערכת קדם התנגשות (בלימת חירום, זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה, זיהוי רכב דו גלגלי ביום, מערכת סיוע לפניה בצמתים ומערכת עזר בהיגוי בשעת חירום ESA), מערכת שמירת מרכז נתיב, מערכת אור גבוה אוטומטי ומערכת זיהוי תמרורי דרך.

מרווח הרכב מהקרקע הוגבה ב-11 מ"מ לתחושת נוכחות ונראות של הנהג, ותנוחת הנהיגה הוגבהה גם היא ב-5 ס"מ (בהשוואה לדור הקודם של האייגו) ובכך מאפשרת שדה ראייה רחב מאוד וקשר עין מעולה עם שאר משתמשי הכביש. גלגלי וצמיגי הרכב הגדולים, ביחד עם פלטפורמת ה-TNGA המוכחת, וזוויות גלגול נמוכות יותר, מספקים שליטה מוחלטת בנסיעה ותחושת אמינות וביטחון.

האייגו X  בעל  אורך של 370 ס"מ, גדול ב-23.5 ס"מ מגרסתו הקודמת, על אף שבסיס גלגליו הוארך ב-9 ס"מ בלבד. הוא הורחב ב-12.5 ס"מ ל- 174 ס"מ בגרסה החדשה, דבר המתבטא במרווח משמעותי יותר של 20 ס"מ בין המושבים, והוגבה בחמישה ס"מ המעניקים לו את תחושת הקרוס החזק. תא המטען של האייגו הוגדל ב- 60 ליטר ומגיע כעת בגודל של 231 ליטר.

האייגו X שתוכנן ועוצב באורייטנציה אורבנית מודרנית מותאם באופן אופטימלי ביותר לנהיגה וחניה נוחה ולתימרון ברחובות העיר, עם רדיוס סיבוב של 4.7 מטר, מערכת ההיגוי של הרכב מגיעה עם תיבת הילוכים רציפה מתקדמת (CVT –S) המספקת יכולת תגובתיות הטובה ביותר בקטגוריה בעלת גיר אינטואיטיבי ולינארי. תיבת הילוכים זו מבטיחה נהיגה רספונסיבית, רכה ומהנה. האייגו X יגיע לישראל בשתי רמות גימור שונות. המחיר החל מ-93,990 שח

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן