Skip to content

ערוץ 33 הופך לערוץ חדשות ותרבות

הועד המנהל של רשות השידור החליט להשיק בחודש מאי את שידורי הניסיון של ערוץ החדשות והתרבות החדש, לאחר שנים ארוכות של בזבוז זמן אוויר יקר בערוץ 33. אם מישהו דאג, זליג רבינוביץ' גם כאן. האם תביא המתכונת החדשה בשורה אחרת?  מאת אורה עריף כץ הערוץ המנוון של רשות השידור, ערוץ 33, מנסה להתחדש עם שידורי חדשות, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הועד המנהל של רשות השידור החליט להשיק בחודש מאי את שידורי הניסיון של ערוץ החדשות והתרבות החדש, לאחר שנים ארוכות של בזבוז זמן אוויר יקר בערוץ 33. אם מישהו דאג, זליג רבינוביץ' גם כאן. האם תביא המתכונת החדשה בשורה אחרת? 

מאת אורה עריף כץ

הערוץ המנוון של רשות השידור, ערוץ 33, מנסה להתחדש עם שידורי חדשות, אקטואליה ותרבות. שידורי הניסיון שלו יוקרנו בתחילה משמונה בבוקר ועד ארבע אחר הצהריים, לאחריהם ישודרו השידורים בערבית. בעתיד, מתוכנן הערוץ לשדר במשך כל שעות היום בשיתוף פעולה בין חטיבת החדשות של ערוץ 1 ורשת ב' של קול ישראל. השידורים יועברו גם באינטרנט 24 שעות ביממה.

זליג רבינוביץ'. צילום: ציפי מנשה

 גם במקרה זה, כמו בכול המתרחש באחרונה ברשות, תשרה רוחו (וכוחו) של זליג רבינוביץ', העוזר הבכיר למנכ"ל רשות השידור, על הערוץ החדש. מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם החליט למנות את רבינוביץ' כראש צוות ההקמה של ערוץ החדשות והתרבות.

לנוכח מסכת הלחצים והמתחים סביב שימועים, פיטורים ומינויים תמוהים, שמאחורי רבים מהם עומד רבינוביץ', קשה להתנבא בנוגע להצלחת המהלך עם כוח אדם ממורמר ומדולדל, שכן נציגים רבים של כוח העבודה המקצועי והמיומן  עומדים בימים אלה על פרשת דרכים, סביב המכרזים והתפתחויות האחרונות ברשות. 

יו"ר רשות השידור, ד"ר אמיר גילת, אמר: "זו בשורה טובה שהשידור הציבורי יקים את ערוץ החדשות, ובכך יקבלו משלמי האגרה תמורה כפולה: ערוץ ברודקאסט איכותי ומיוצב וערוץ חדשות שיתמקד בשידורי חדשות ואקטואליה. זהו צעד נוסף בשינוי כולל ברשות השידור, ואנו עסוקים גם כעת במימושם של רעיונות נוספים במטרה לשדר תוכן איכותי, רלוונטי, ישראלי וחדשני בכל פלטפורמה."

מנכ"ל רשות השידור , יוני בן-מנחם, אמר: "הנחיתי לקיים בקרוב פיילוט של שידורי החדשות בערוץ 33 והוריתי כי הפעלת הערוץ תיעשה בהידברות עם העובדים. חטיבת החדשות של הערוץ הראשון היא שתספק את כוח האדם העיתונאי וההפקתי להפעלת שידורי הניסיון, בינתיים יימשכו השידורים בשפה הערבית בערוץ מהשעה 16:00 ועד 20:00".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן