Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 13

שטראוס: שוקולית בטעמים של עלית לתת טעם חדש למאכל ותיק יכול להיות דבר מצוין, אם עושים אותו כהלכה. בפועל, במרבית המקרים התוצאה מתגלה כפחות טובה מהמקור, ולא רק בגלל ההשוואה האוטומטית שאנו עושים בין הקיים לחדש. במקרים הלא מוצלחים, המאמץ לרגש אותנו הצרכנים ניכר, וזה לא טעים בכלל. במקרה של שני המשקאות החדשים של המותג, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שטראוס: שוקולית בטעמים של עלית

לתת טעם חדש למאכל ותיק יכול להיות דבר מצוין, אם עושים אותו כהלכה. בפועל, במרבית המקרים התוצאה מתגלה כפחות טובה מהמקור, ולא רק בגלל ההשוואה האוטומטית שאנו עושים בין הקיים לחדש. במקרים הלא מוצלחים, המאמץ לרגש אותנו הצרכנים ניכר, וזה לא טעים בכלל. במקרה של שני המשקאות החדשים של המותג, לא הרגשנו בכל מאמץ. להיפך – משקה שוקו בטעם נוגט או בטעם טפי קרמל התגלו כמוצלחים מאוד, במיוחד כאשר הפכנו אותם למשקאות שוקו קרים. זו היתה גם תזכורת טובה לכמות העצומה של הסוכר שיש בשוקולית, אבל אם זה לא השיקול שמנחה אתכם, כדאי לכם לנסות אותם.

עד 19.9 שקלים ל-500 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: עלית

 

ויסוצקי ותנובה: צ'אי קר בכוסות אישיות

שיתוף הפעולה המפתיע של שתי החברות מביא למדפים סדרה של שלושה משקאות תה קר. ליתר דיוק, משקאות צ'אי קר, המבוססים על סדרה של תערובות תה שוויסוצקי השיקה בחורף האחרון. הסדרה החדשה של המשקאות כוללת בהתאם צ'אי מסאלה, צ'אי קרמל וצ'אי ורדים, כולם משלבים תה שחור, תבלינים וחלב, כמובן. כל משקה נמכר בכוס נחה מאוד לשימוש, המשקה עצמו מבוסס על חלב עם 1.6% שומן, והוא מכיל גם סוכר. לשמחתנו, המתיקות של המשקאות אינה גדולה, והמימון של התה במשקה מדויקת, כך שהתוצאה טעימה ומרעננת.

עד 8.9 שקלים ל-230 מ"ל. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יוסי מור

 

יוניליוור: מגנום דאבל לבן עוגיות של גלידות שטראוס

ההשקה של המותג לקיץ 22 ממשיך את הקונספט הכפול. הבסיס הוא שלגון שמנת בטעם שוקולד לבן ובתוכו ריפל בטעם שוקולד. השלגון מצופה בקרם קקאו ובציפוי המכיל שוקולד לבן עם שברי עוגיות. בניגוד לשילובים אחרים שיצאו לשוק השנים האחרונות, שהיו בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת", השילוב הזה התחבב עלינו – הטעמים השונים משתלבים טוב זה עם זה מבלי ללכת לאיבוד, ויש ניגודיות מספקת של טעמים ומרקמים. עד 13.5 שקלים ל-74 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובקיוסקים.

צילום: סטודיו 0304

 

דומינו'ס פיצה: פיצה EXTRA

בשנים האחרונות השיקה הרשת שלל גרסאות לפיצה שלה, חלקן מוצלחות יותר ואחרות פחות. בהשקה הזו חוזרת הרשת לבסיס – ומגדילה את הפיצה לקוטר של 16 אינץ', לעומת 14 אינץ' של פיצה משפחתית רגילה (שממשיכה להימכר במקביל לפיצה החדשה). בחברה מבטיחים אקסטרה גבינה, אבל לא הרגשנו נוכחות מיוחדת של גבינה. הדיפים המובטחים – איולי שיפקה ופסטו – מגיעים כחלק מהמגש, והם מספקים את השדרוג המתאים. הבעיה היא שבהתחשב בגודל של הפיצה, הדיפים אינם מספיקים.

79.9 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב- https://www.dominos.co.il.

צילום: דן פרץ

 

נסטלה: לחמית בסגנון איטלקי ובסגנון ים תיכוני של אסם

ההשקה האחרונה של החברה מבקשת להביא טעמים חדשים למוצר הוותיק, עם שני מוצרים/תיבולים חדשים – איטלקי וים תיכוני. התוספות השונות שניתנו לכל אחד מהמוצרים – כדוגמת קינואה – משפיעות הן על המרקם והן על הטעם. אך בעוד שהמרקם של שני המוצרים מוצלח – פריך כתמיד אבל יותר "מורכב", הרי שלא אהבנו את הטעמים באותה המידה. הלחמית בסגנון הים תיכוני היתה טעימה (גם אם לא הבנו לגמרי את הקשר בינה לבין אגן הים התיכון), אבל זו האיטלקית הרגישה לא קשורה לשום דבר שאנו מזהים ואוהבים.

עד 11.9 שקלים ל-160 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות.

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן