Skip to content

דרקונים וחד קרן מגיעים לתל אביב: פארק הדרקונים הגדול בעולם החווייה לחופש הגדול

הפנטזיה של החופש הגדול: עולם קסום בו היצורים המסתוריים ביותר מכל האגדות מתעוררים לחיים, פארק דרקונים חוויתי בגודל אמיתי, מתחם מציאות מדומה מעורר חושים, לרכב על גב דרקון לאמיצים, שייט משפחתי בסירה באגם הפארק, קן הדרקון - מדרגות העולות לנקודת תצפית גבוהה המשקיפה על הפארק,, רכבת דרקונים לקטנטנים, עץ מספר אגדות ועוד אטרקציות ופעילויות לכל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החברות  EGOeast הפקות וא.ג. מיוזיק ביזנס, מביאות לארץ את פארק הדרקונים הגדול בעולם מבית היוצרים של DINO PARK EXPERIENCE המיתחם מציע בילוי משפחתי מלא פנטזיה ודמיון בפארק הירקון. הפארק יפעל החל מה 1 באוגוסט  ועד ה3 לספטמבר 2022, בפארק גני יהושוע (מתחם גולפיטק), תל אביב.

הדמייה פארק DRAGONLAND באדיבות אגואיסט הפקות..

הילדים שנמצאים בחופש הגדול מוזמנים לצאת להרפתקה מדהימה שעולה על כל דמיון,  בה יזכו להיפגש פנים מול פנים עם דרקון אימתני וחד-קרן עצום מימדים.

בנוסף לתערוכת הדרקונים בגודל טבעי בפארק הענק מחכות למבקרים אין ספור אטרקציות ופעילויות לכל המשפחה. חוויה חלומית של היכרות עם היצורים הקסומים מהאגדות. בין שלל הפעילויות: דרקונים זזים ורועמים בקול ובמרחק נגיעה, מתנפחים, פעילויות תוכן, פעילויות יצירה מיתחמים לקטנטנים ועוד.

בין הפעילויות יוכלו המשפחות לנוח ולנפוש בפינות מנוחה מוצלות, פינות סלפי ומגוון דוכני אוכל.

הדמייה פארק DRAGONLAND באדיבות אגואיסט הפקות..

בפארק הוקם מתחם מציאות מדומה מעורר חושים, סגור וממוזג שבו יוצאים להרפתקה נדירה על גב דרקון. חווייה נוספת היא שייט משפחתי בסירה באגם הפארק . בקן הדרקון , עולות מדרגות המגיעות לנקודת תצפית גבוהה המשקיפה על הפארק כולו. לקטנטנים מוצעת רכבת דרקונים קטנה לדהור בה .

ברחבי הפארק יוצבו עמדות צילום ורכיבה לאמיצים על מגוון דרקונים, לכל המשפחה. בתוכניות הבידור אפשר יהיה להנות מן התכניות והכוכבים הכי אהובים של ערוץ הילדים, לוגי וערוץ מונבאג על מסך ענק במתחם BIGI מוצל.

הדמייה פארק DRAGONLAND באדיבות אגואיסט הפקות.

בין לבין אפשר יהיה להשביע את הרעב בדוכני אוכל מגוונים, לבקר בחנות הפנטזיה ובחנות המזכרות של הפארק, להצטלם סלפי עם דמויות פנטזיה וביצת דרקונים משעשעת לסלפי.

לילדים וילדות עם צרכים מיוחדים בחסות אלו״ט יופעל מתחם שקט מותאם במיוחד עבורם. *מתחם סגור לאירועים פרטיים

בפארק הותקנו אמצעי אוורור והצללה. הפארק מונגש לבעלי צרכים מיוחדים.

 

שעות פעילות פארק DRAGONLAND, בפארק גני יהושע (מתחם גולפיטק)

א'-ה' 10:00-20:00
ו 9:00-14:00

שבת 9:00 – 21:00

*שעות הפעילות משתנות. ניתן להתעדכן באתר DragonLandTLV.co.il

החל מה 1 באוגוסט  ועד ה3 לספטמבר 2022, פארק גני יהושוע (מתחם גולפיטק), תל אביב

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן