Skip to content

סוכן הדוגמניות הנמלט – שי אביטל נעצר בהולנד

בעקבות מידע מודיעיני על מקום המצא הסוכן שנגדו הוגשו עשרות תלונות של נשים הוא נלכד, נעצר בידי משטרת הולנד וצפוי להימסר למשטרת לישראל בימים הקרובים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתום 3 חודשי עיקוב ומידע מודיעיני, נעצר אמש באמסטרדם סוכן הדוגמניות שי אביטל שעשרות נשים התלוננו כנגדו על עבירות מין שביצע בהן. תת-ניצב דרור אסרף, מסר אחר הצהריים (שישי) הצהרה מיוחדת שבה חשף פרטים על מעצרו של אביטל, שנעצר באמסטרדם קרוב לשנה אחרי שעשרות נשים הגישו נגדו תלונות על עבירות מין. לדברי אסרף, אביטל נעצר לאחר מאמץ מודיעיני ארוך שמהלכו ניטרה המשטרה אחר תנועותיו בין כמה מדינות באירופה.

רגע מעצרו של אביטל (צילום: רשתות חברתיות לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)


תת-ניצב דרור אסרף על מעצרו של שי אביטל

"אתמול בשעה 23:30 האגף לחקירות ומודיעין באמצעות חטיבת המודיעין והמחלקה לתפקידים מיוחדים סיימה מבצע שארך כשלושה חודשים לאיתורו ומעצרו של שי אביטל", מסר אסרף. "הפעילות הבשילה לאחר מאמץ מודיעיני ארוך שבמהלכו ניטרנו את החשוד במספר מדינות באירופה". הוא הדגיש כי המעצר בוצע בשיתוף פעולה של שלטונות הולנד – על ידי משטרת אמסטרדם. "המעצר היה מעצר שקט, נקי, ללא התנגדות, והוא הובא בסיום המעצר לתחנת משטרת אמסטרדם", מסר תנ"צ אסרף. אביטל נעצר בעקבות "התראה אדומה" – הודעה של המדינה שיש בשטחה אדם שחשוד בפלילים. ידע כל עבריין נמלט כי משטרת ישראל תעקוב אחריו ותדע להביאו ארצה למצות את הדין, אמר התנ"צ.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן