Skip to content

מילים של תקוה, וצילומים של ילדי פנימיות על לוח שנה מרגש

"אני אוהבת לצייר ולתפור. בעתיד אני רוצה לפתוח עסק ולהרוויח כסף עבורי ועבור אחותי" (י', בת 17 גדלה בפנימיה). האם החלום של י' יתגשם?... ענת לב אדלר, הסופרת והעיתונאית, פותחת את הלב: ביחד עם ילדי עמותת "ילדים בסיכוי" היא יצרה לוח שנה חברתי ומעורר השראה, שכל הכנסותיו קודש לשיפור חייהם של ילדי פנימיות בישראל. הלוח […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"אני אוהבת לצייר ולתפור. בעתיד אני רוצה לפתוח עסק ולהרוויח כסף עבורי ועבור אחותי"

זהו הקול של י' בת ה-17, הגדלה בפנימיה, שמופיע ליד צילום בלוח שנה חדש.

לקראת השנה החדשה הקרבה,  יצא לאור לוח שנה מיוחד עם מישאלות וחלומות של ילדים שגדלים בפנימיות. דפי הלוח כוללים מסר קטן וטוב. הלוואי שהחלומות של הילדים האלה ייתגשמו בשנה הבאה.

דף בלוח השנה המרגש.  הקול הפנימי של ילדי פנימיות בישראל עם משפטי העצמה של ענת לב אדלר.

הלוח החברתי הנוגע ללב ומלא השראה הופק על ידי עמותת "ילדים בסיכוי" בשיתוף הסופרת והעיתונאית ענת לב אדלר.

בכל חודש חדש מופיע בלוח משפט שמתאר את קולו הפנימי של ילד או ילדה שגדלים בפנימיה, ולצידו משפט מעורר השראה של לב אדלר על אמונה, התמדה, הצלחה, אמון ונוכחות.

הסופרת ענת לב אדלר פתחה את הלב עם לוח שנה שכולו נתינה והשראה

"לא מזמן נחשפתי לפעילות של עמותת ילדים בסיכוי והלב שלי מייד התחבר. בעידן הממהר והגועש של המאה ה-21, כאשר המבט ותשומת הלב פונים ברעש גדול החוצה, חשוב לעצור , להתבונן פנימה ולחזק את החיבור שלנו לעצמנו, כי הקול שלנו זה הכל שלנו. ואלה בדיוק גם התובנות שמלוות את לוח השנה המעוצב שיצרנו ביחד ומחבר אותנו לעצמנו ולילדים, בכל חודש מחדש. מן הצד האחד של הדף, יש תאריכון של פגישות ומשימות, שיוצרות את השיגרה העמוסה והמבורכת, ומן הצד השני, תובנות ודרכים להעמקת והשמעת הקול הפנימי. אני מזמינה אתכם לפתוח את השנה בטוב ולרכוש את הלוח שנה כתרומה לעמותה שעוטפת את הילדים הללו." – מסרה ענת לב-אדלר, שהינה סופרת, מחברת רב המכר "כותבת ומוחקת אהבה", עיתונאית, עורכת, מרצה ומנטורית.

כל התמורה ממכירת לוחות השנה תועבר לחיזוק ילדים בסיכון שהוצאו מבתיהם והועברו לפנימיות.

"הקול שלי הוא הכל שלי" : לוח שנה חברתי לעתיד טוב יותר לילדים בסיכון

עדנה גלובצקי, מנכ"לית עמותת ילדים בסיכוי: "התרגשנו לחבר לבבות וליצור ביחד עם ענת הנפלאה, שהתרגשה מעולמם הפנימי של הילדים שגדלים בפנימיות. לוח שנה זה מייצג עבורנו גם את השליחות שלנו בעמותת “ילדים בסיכוי”, להיות כאן עבור ילדי הפנימיות ולסייע להם לזקק את הקול הפנימי שלהם, כחלק מכישורי החיים שאנו מלמדים ומעשירים אותם, באמצעות תוכניות שיקומיות, טיפוליות וחינוכיות שיזמה העמותה עבורם"

סיכוי אמיתי לילדים בסיכון. התרומות יסייעו לילדים להגשים את חלומותיהם.

כל ההכנסות ממכירת הלוחות הינן תרומה לעמותה למען שיפור חייהם של ילדים, נוער וצעירים בסיכון, ובגינן ניתן לקבל קבלה על תרומה המוכרת במס לפי אישור 46. (לחברות, ארגונים ופרטיים)

https://gifts.yeladim.org.il/calendar2023/mobile/index.html להצצה בלוח

לרכישה – https://bit.ly/3z6tDXd

עמותת "ילדים בסיכויפועלת במטרה לסייע לילדים וצעירים בסיכון אשר הוצאו מבתיהם, במהלך תקופת הילדות והבגרות ועד למעבר לחיים בוגרים ועצמאיים. היא תומכת בילדים ובני נוער מכל המגזרים הדמוגרפיים בישראל, המתגוררים בפנימיות ובמשפחות אומנה, על ידי הפעלת תכניות חברתיות, טיפוליות וחינוכיות. העמותה חרטה על דגלה מחויבות להתפתחותם הנפשית והחברתית, הגנה על זכויותיהם ודאגה לקידומם אל מחוץ למעגלי המצוקה והאלימות.

שתהיה שנה טובה ומלאת חמלה, ועתיד טוב יותר לילדי הפנימיות, עם לוח שנה חברתי מרגש.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן