Skip to content

תקרית ההתפרעות בנבי סמואל – חמישה עצורים

בהמשך לתקרית בה הגיעה קבוצת יהודים לאתגר הפגנת פלסטינים כנגד חסימת הכפר והותקפה, נעצרו בני אדם בחשד להשתתפות בתגרה, תקיפה וחבלה, עבירות ממניע של גזענות/עוינות כלפי הציבור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חמישה חשודים נעצרו במהלך סוף השבוע (שבת) על ידי המשטרה בחשד למעורבות לאירוע האלימות בין פלסטינים ליהודים שאירעה אתמול בסמוך לקבר נבי סמואל – שמואל הנביא. על פי החשד הם היו מערבים באירוע תקיפה שנבלם בידי המשטרה. החשודים שנעצרו בגילאי שנות ה-20 עד 50 לחייהם, הועברו לחקירה בתחנת המשטרה, זאת בחשד לעבירות של השתתפות בתגרה, תקיפה וחבלה, עבירות ממניע של גזענות/עוינות כלפי הציבור ועבירות נוספות. בתחילת השבוע צפויה המשטרה להביאם בפני בית דין צבאי לדיון בעניינם. מהמשטרה נמסר כי חקירת המקרה נמשכת במטרה למצות את הדין עם המעורבים במעשה.

(צילום מסרטון הווידאו שעלה ברשתות החברתיות)
העצור הראשון בתקרית (צילום: משטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל)


צילום שעלה ברשתות החברתיות (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

בהפגנת פלסטינים תושבי נבי סמואל שנערכה אתמול (שישי) כנגד ההחלטה לסגור את שערי הכפר מצפון, בסמוך לקבר שמואל הנביא, הגיעה להפגנה קבוצת של כעשרה יהודים והתגרתה במפגינים. בין המפגינים לקבוצה התפתח עימות כשהמפגינים תקפו אחד מהם בנוכחות כוחות הביטחון.  לוחמי משמר הגבול שפעלו במקום, פעלו להדוף את המתפרעים ולהפסיק את האלימות והפרת הסדר במקום.  בעקבות המקרה פתחה המשטרה בחקירה ובהמשכה עצרו אמש שוטרי מחוז ירושלים, תושב האזור בשנות ה-40 לחייו, שעל פי החש היה מעורב אקטיבית באירוע האלימות והתקיפה במקום. החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. במהלך השבת נעצרו עוד ארבעה. יצוין כי איש מקבוצת היהודים  שהגיעה במטרה להתגרות במפגינים לא נעצר.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן