Skip to content

גלגל"צ – תחנת הרדיו הנשמעת ביותר בישראל

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשנים האחרונות גלגל"צ הפכה לתחנה הרדיו המושמעת ביותר בישראל, וכשאנחנו בוחנים את היתרונות והמאפיינים שלה אנחנו בהחלט מבינים למה זה קורה. אז למה גלגל"צ היא התחנה המושמעת ביותר בישראל? כל התשובות לפניכם.

גלגל"צ עם רגל אחת

גלגל"צ היא תחנת רדיו ישראלית שהוקמה בשנת 1993 על ידי משה שלונסקי ומופעלת על ידי גלי צה"ל. התחנה משדרת מוזיקה פופולארית בשילוב עם דיווחי תנועה והיא נחשבת כיום לתחנה המושמעת ביותר בישראל. בכל יום מחדש זוכה התחנה לאחוזי רייטינג גבוהים מאד, כאשר שיא הרייטינג נרשם בשנת 2009 והגיע ל- 38.5% בקרב מאזינים בגילאים 18 עד 45. השם של התחנה הוצע על ידי מירב מיכאלי, שהייתה מנהלת התחנה הראשונה, והוא מכיל את חיבור המילים "גלגל" ו- "גלצ".

בזכות המוזיקה הפופולארית

גלגל"צ היא תחנה שמשדרת מוזיקה פופולארית מהארץ ומהעולם והיא משקפת נאמנה את הלך הרוחות בתעשייה הזו. לאורך כל שנות פעילות התחנה היא דגלה בהנגשת התוכן הפופולארי הזה לציבור המאזינים שלה ולא בכדי תוכלו למצוא אצלה את מיטב הלהיטים הגדולים והאהובים ביותר בישראל. זה לא משנה באיזו שעה פותחים גלגל"צ, בין אם בשעת צהריים או בלילה, התחנה משמיעה ברצף את הלהיטים הללו ומלווה המונים במהלך הנסיעה שלהם על הכבישים. אגב, לא מעט מאזינים מגלים מוזיקה חדשה בזכות גלגל"צ ורואים את זה בא לידי ביטוי גם באפליקציות הסטרימינג השונות.

בזכות דיווחי התנועה

לא לשווא אנחנו מציינים שגלגלצ היא לא סתם תחנת רדיו שמשמיעה להיטים, היא מלווה אתכם בנסיעה שלכם ומנגישה דיווחי תנועה בזמן אמת, שבין השאר מדווחים על ידי נוסעים אמיתיים כמוכם. בזכות גלגלצ תוכלו לדעת בכל רגע מה המצב הנתון בכבישים, היכן יש עומסי תנועה כבדים, היכן אירעו תאונות שמשפיעות על זרימת התנועה והיכן יש חסימות כבישים. השילוב המושלם הזה בין מוזיקה טובה ובין דיווחי תנועה בזמן אמת גורם למאזינים להרגיש שמדובר בתחנה שבאמת מלווה אותם ודואגת להם בדרך, בית של ממש לחזור אליו.

בזכות התכניות הטובות

זה נכון שבגלגלצ יש מוזיקה טובה, אבל האמינו לנו שזה ממש לא הכל. בגלגל"צ יש תכניות בולטות וסופר איכותיות כמו קולות החיילים, מדינה בדרך, המצעד השבועי, סופשבוע בגלגל"צ, כמעט סופ"ש ועוד. המאזינים של גלגל"צ מחכים למגישים האהובים בעלי הקול העמוק והמיוחד שלהם שילוו אותם בדרך ויספקו להם תוכן בכל ערך מוסף, שהוא הרבה יותר מסתם מוזיקה טובה. מגישים מוכרים וידועים כמו הדר מרקס, עומר גפן, תם אהרון, ערן אליקים ודלית רצ'סטר עומדים בשורה הראשונה ומנגישים את התוכן של התחנה בצורה סופר מקצועית.

בזכות התכנים המגוונים

גלגלצ היא לא תחנת נישה, וזה בדיוק היתרון המובהק שלה. גלגל"צ היא תחנה שקהל היעד שלה הוא מאד רחב וזה בא לידי ביטוי באופן מובהק בתכנים שלה. לא בכדי תוכלו למצוא בגלגל"צ תכנים מגוונים שמונגשים ברף, כמו למשל הלהיט החדש של קולד פליי ומיד לאחריו "הפרח בגני" של זוהר ארגוב. כך נבחנת תחנה איכותית ומקצועית שנאמנה לדרך שלה ומביאה לידי ביטוי את הצרכים של כלל המאזינים שלה, שמביעים את הנאמנות שלה כלפיה שנה אחר שנה. כיום אין כמעט נהג שלא שומר במועדפים שלו את התדר 91.8 לגישה מהירה להאזנה לתחנה הזו.

בזכות המאבק בתאונות הדרכים

גלגל"צ היא תחנה מיוחדת שחרטה על דגלה את דגל המאבק בתאונות הדרכים. בתוך כך, היא פועלת בשיתוף פעולה עם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומשדרת כל הזמן תוכן שיסייע למשתמשי הדרך לקבל החלטות נכונות ומצילות חיים. רק תחנה כמו גלגל"צ תלווה את המאזינים שלה בדרך ותזכיר להם לא להתפרץ לצומת כשהרמזור אדום, לא להתקרב למעבר חצייה במהירות מופרזת וכמובן לא לעלות על הכביש אם שותים. בתוך כך, מעבר לתחנה שמשמיעה מוזיקה מעולה, לגלגל"צ יש תפקיד חינוכי סופר חשוב במאבק מול תאונות הדרכים, שכידוע בשנים האחרונות גובה יותר מידי קורבנות לשווא.

לסיכום, אין ספק שתחנת גלגל"צ היא התחנה המושמעת ביותר בארץ וכשאנחנו בוחנים את היתרונות שלה ואת המאפיינים שלה בשנים האחרונות, אנחנו בהחלט מבינים מדוע זה קורה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן