Skip to content

סיטרואן C5 AIRCROSS המחודש בישראל

לובינסקי, יבואנית סיטרואן לישראל, החלה לשווק את מתיחת הפנים לסיטרואן C5 AIRCROSS, רכב הפנאי-שטח עבר שורה של עדכונים בהם ליטושי עיצוב, שיפור הנוחות, תוספות אבזור וכן גרסת כניסה חדשה עם מנוע ה-1.2 ל' טורבו בנזין. סיטרואן C5 AIRCROSS המחודש ישווק בישראל בתחילת דרכו עם שלוש יחידות הנעה לבחירה: 1.2 ל' טורבו בנזין PureTeck עם 130 […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לובינסקי, החלה לשווק בישראל את סיטרואן C5 AIRCROSS המחודש. כעת הוא נהנה מנראות חדשה, אלגנטית ועוצמתית, תא נוסעים שעוצב מחדש, תוספות אבזור חשובות בכל הרמות ועוד. סיטרואן הצליחו להטמיע ב-C5 AIRCROSS שפת עיצוב חדשה אשר מעניקה לו מראה רענן ואלגנטי יותר, עם קווים מודגשים המחזקים את הנוכחות שלו על הכביש. חזיתו משווה לו מראה מודרני מאוד הודות לשימוש ביחידות תאורת 'לד' תלת ממדיות וגריל אשר נמתח לרוכב החזית כולה ומאגד בתוכו את סמל השברון. מלבד השינוי בגריל, פתחי יניקת האוויר גדלו וקיבלו תיחום של מסגרת מודגשת וכן חלקו התחתי של הפגוש קיבל נראות חדשה.

סיטרואן C5 AIRCROSS המחודש החל מ 170 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
סיטרואן C5 AIRCROSS המחודש החל מ 170 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

תא הנוסעים עבר טיפול דומה שהעניק לו נראות רעננה הודות לשיפור בחומרים מהם בנוי תא הנוסעים, שימוש במסכי תצוגה חדשים וגדולים במיקום חדש ותכנון מחדש של הארגונומיה מסביב לנוהגים ולנוסעים. בהתאם לכך, הדשבורד עוצב מחדש עם מיקום משופר לפתחי המיזוג, מתגי התפעול וכמובן מיקום המסך המרכזי שעלה אל חלקו העליון של הדשבורד לשיפור הנראות וכעת ברמת האבזור הגבוהה SHINE PACK גדל לכדי 10 אינץ' במקום 8 אינץ' בדגם היוצא. מסך זה מצטרף אל לוח המחוונים הדיגיטלי שמחד שומר על גודלו המרשים – 12.3 אינץ', אבל קיבל עיצוב חדש וקריא יותר למידע המוצג בו.

נראות חדשה, אלגנטית ועוצמתית (צילום באדיבות היצרן)
נראות חדשה, אלגנטית ועוצמתית (צילום באדיבות היצרן)

בתחילת דרכו, יוצע ה-C5 AIRCROSS עם שלוש יחידות הינע, כאשר החידוש העיקרי יהיה מנוע 1.2 בנזין טורבו PureTech אשר מפיק 130 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.5 קג"מ ב-1,750 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.3 שניות ונתוני צריכת הדלק של מנוע זה עומדים על 6.7 ליטר ל-100 ק"מ, אשר מציבים אותו בדרגת זיהום 8. השני הוא מנוע ה-1.5 ליטר טורבו-דיזל Blue-Hdi שמפיק 130 כ"ס ב-3,750 סל"ד ו-30.6 קג"מ ב-1,750 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 10.6 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 5.2 ליטר ל-100 ק"מ מציבה אותו בדרגת זיהום 7.

סביבת נהג נוחה ומאובזרת (צילום באדיבות היצרן)
סביבת נהג נוחה ומאובזרת (צילום באדיבות היצרן)

המנוע השלישי הוא מנוע ה-1.6 ליטר טורבו בנזין שמפיק 180 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-25.5 קג"מ ב-1,650 סל"ד. ההאצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 8.2 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 6.9 ליטר ל-100 ק"מ מציבה אותו בדרגת זיהום 13. בהמשך הדרך תגיע לישראל גם גרסת ה-PHEV של ה-C5 AIRCROSS שמציעה 225 כ"ס, כ-32 קג"מ וטווח של 55 ק"מ על טהרת החשמל. כל מנועים אלה משודכים לתיבות 8 הילוכים אוטומטיות מבית AISIN.

אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אקטיבית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי דו-גלגלי, מערכת סיוע שמירת נתיב נסיעה כולל תיקוני היגוי, התרעה על הימצאות רכב שטח המת, מערכת התרעת ערנות נהג, זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בבקרת השיוט ועוד.

שלושה מושבים נפרדים ועצמאיים לנוסעים (צילום באדיבות היצרן)
שלושה מושבים נפרדים ועצמאיים לנוסעים (צילום באדיבות היצרן)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן