Skip to content

קריית מלאכי: ארגון פשיעה ניסה להשתלט על שירותי שליחים לעסקים

חברי ארגון פשיעה בדרום בקשו להשתלט על שירותי השליחים לעסקים בעיר, איימו על שליחים נותני שירות והודיעו לבעלי עסקים כי מעתה ואילך צריך להזמין רק שירותי שליחים של הארגון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שלושה חברי ארגון פשיעה בדרום נעצרו הבוקר (שלישי) לחקירה על ידי משטרת קריית מלאכי וימ"ר מחוז דרום, לאחר שפעלו להשתלט על מתן שירותי שליחים לבעלי עסקים בעיר. החשודים הודיעו לבעלי העסקים כי מעתה ואילך עליהם להשתמש רק בשירותי השליחים של הארגון ואף איימו על נותני שירותי שליחים לבל יעזו להמשיך ולספק שירותים אלו לעסקים. השלושה הובאו בפני שופט בית משפט השלום באשקלון שהאריך את מעצרם בין 3 ל-6 ימים.

מעצר החשודים (צילום: מסרטון וידאו של משטרת ישראל)


ביצוע המעצרים (צילום: משטרת ישראל)

היחידה המרכזית של מרחב לכיש בשיתוף עם תחנת קריית מלאכי ויחידות מחוזיות, ניהלו במהלך השבועיים האחרונים חקירה סמויה, בעקבות מידע שהגיע לידי החוקרים, לפיו עלה חשד לעבירות של סחיטה באיומים נגד בעלי עסקים בעיר קריית מלאכי והסביבה, על רקע סיפוק שרותי משלוחים בהם משתמשים מדי יום לניהול וקידום עסקיהם. מהחקירה עלה החשד, ששלושה חשודים תושבי הדרום, שלפי החשד משתייכים לאחד מארגוני הפשיעה, פנו במהלך השבועיים האחרונים לבעלי עסקים המשתמשים בשירותי משלוחים כדרך קבע, ו'הודיעו' להם לכאורה, כי מעתה עליהם לפנות לחברת המשלוחים שמופעלת ע"י החשודים, שכן לא יסופקו משלוחים על ידי אדם אחר. במקביל, לפי החשד איימו גם על שליחים הפועלים באזור מדי יום, על מנת לגרום להם להפסיק לספק שרותי משלוחים לבעלי העסקים. עם מעבר החקירה לשלב הגלוי במטרה להפסיק את העבירה ולאפשר לבעלי העסקים והשליחים לפעול כשגרה, נעצרו אמש החשודים ע"י בלשי הימ"ר ויחידת יואב, והם נחקרו בחשד לעבירות סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, והרכב ששימש אותם נתפס. כאמור היום הובאו החשודים (שנות ה 30, אשקלון וקריית גת) בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם ומעצרם הוארך. במשטרה קוראים לבעלי עסקים או שליחים שנפגעו ע"י החשודים, לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולהגיש תלונתם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן