Skip to content

מתלבטים? זה ביטוח הנסיעות האידיאלי לטסים לחו"ל

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי שהקורונה גרמה לכולנו להישאר בבית הגענו למצב שבו אנו צמאים לטוס לחו"ל. טיסה לחו"ל היא הדרך האולטימטיבית לחקור מקומות חדשים ולחוות חוויות שונות. לא חסרים יעדים מרתקים שאפשר לטוס אליהם, בחלק מהם יכול להיות שכבר ביקרתם. עוד לפני שאתם מתחילים לתכנן מה תעשו בחופשה הקרובה יהיה עליכם לסגור ביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות לחו"ל אמור לאפשר לכם לעמוד בכל מיני הוצאות שונות במהלך החופשה. שאלתם את עצמכם איזה ביטוח נסיעות יהיה האולטימטיבי בשבילכם? התשובה היא כמובן ביטוח הנסיעות של חברת פספורט קארד. על מנת לסגור ביטוח נסיעות פספורט קארד כל מה שאתם צריכים לעשות זה ליצור איתנו קשר.

למה ביטוח נסיעות פספורט קארד?

האמת היא שיכולות להיות סיבות רבות שישכנעו אתכם כי ביטוח נסיעות פספורט קארד הוא האידיאלי. זה לא אומר כי שאר חברות הביטוח לא יהיו טובות, אך עדיין חשוב לעשות את הבחירה הכי טובה. ביטוח נסיעות פספורט קארד הוא ביטוח שמביא איתו קצת מעבר לביטוחים האחרים. קודם כל מבחינת כמות הכיסויים וכמות האפשרויות שניצבות לפניכם בהשוואה לחברות ביטוח אחרות. אל תשכחו כי מדובר על חברת ביטוח שכל מה שהיא עושה זה להתעסק עם ביטוחי נסיעות לחו"ל. בשונה מחברות ביטוח אחרות שמתעסקות עם ביטוחים נוספים מלבד ביטוחי נסיעות. חברת פספורט קארד מנסה כל הזמן לשפר את עצמה ולהציע עוד כיסויים ועוד אופציות אחרות.

צילום: FreePik

כמובן שזוהי לא הסיבה היחידה שאמורה לשכנע אתכם. פספורטכארד מחירים יכולים להיראות מעט מרתיעים, אך חובה לראות את שני צידי המטבע. הכרטיס המגנטי שאיתו אתם טסים לחו"ל יחסוך לכם כמות גדולה של הוצאות לא צפויות במהלך החופשה. כך שאם תצטרכו להפעיל את הביטוח תוכלו לעשות זאת עם הכרטיס שיש ברשותכם. לא עוד מציאות שבה אתם צריכים לשלם מהכיס הפרטי שלכם במהלך החופשה בחו"ל. מוקדי השירות של חברת פספורט כארד זמינים מסביב לשעון כדי לספק תשובה על כל דבר. כך לא תמצאו את עצמכם מטיילים בחו"ל מבלי שתדעו מה עומד לקרות.

קשרים סוכנות לביטוח כאן בשבילכם

הגעתם למסקנה כי פספורט קארד הוא ביטוח הנסיעות האידיאלי בשבילכם? בשלב הבא יהיה עליכם לסגור את הביטוח בדרך כזאת או בדרך אחרת. יש כאלה שסוגרים את הביטוח ישירות מול חברת פספורט קארד מתוך אמונה כי זה נכון להם. אך יצא לכם לחשוב מי יילחם עבורכם במקרה שבו תהיה בעיה מול חברת הביטוח? לבד תתקשו מאול לנהל את העסק, בטח כאשר אתם נמצאים מעבר לים. מה שאנו מציעים לכם לעשות זה לסגור את הביטוח עם הנציגים של קשרים סוכנות לביטוח. כל אחד מהנציגים ילווה אתכם לאורך הדרך עד שתחזרו לארץ. מה שאומר שתוכלו לדעת כי תמיד יש מי שניצב לידכם בכל רגע נתון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן