Skip to content

אזהרת משטרה – השתמשתם השבוע במכשיר הכספומט ברחוב שבי ציון באשדוד? יתכן שנעקצתם

הבוקר נעצרו 2 תושבי חוץ שהגיעו לבצע עוקץ במכשירי כספומט בישראל. השניים נלכדו כשפירקו מהכספומט ציוד ששלף והעתיק את פרטי כרטיס האשראי של אלו שהשתמשו בו. המשטרה קוראת לציבור שהשתמש בכספומט לבדוק מיד את חשבונותיהם ולוודא שלא נמשכו כספים או בוצעו בהם פעולות אחרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל קוראת הבוקר (שני) לאזרחים שהשתמשו בשבוע החולף במכשיר הכספומט ברחוב שבי ציון באשדוד, לבדוק האם ישנן חריגות בחשבון הבנק ו\או החיובים, ובמידת הצורך לעדכן על כך את הגורמים הרלוונטיים ולהגיש תלונתם במשטרה. פניית המשטרה לציבור באה לאחר שהבוקר עצרו בלשי משטרת אשדוד 2 תושבי חוץ (20-50) שהגיעו מבולגריה  ופעלו לבצע עוקץ מתוחכם בכספומטים למשיכת כספים. השניים, כך על פי החשד התקינו ציוד על גבי הכספומט באשדוד ש"שלף" את פרטי האשראי של אזרחים שהשתמשו בכספומט על מנת שיוכלו להשתמש בהם לצרכי גניבת כספים מחשבונות הנעקצים.
2 החשודים תושבי בולגריה בשנות 20-50, נכנסו לארץ לפני כשבוע לפי החשד במטרה לבצע את העוקצים במכשירי הכספומט ,ופעלו בעיר אשדוד. מחקירת המשטרה עלה, כי החשודים אף הספיקו בתאריך ה 28.9.22, להתקין למשך מספר שעות את המכשור על אותו מכשיר כספומט ולגנוב לפי החשד את פרטי האשראי של אזרחים שעשו בו שימוש.

הציוד להעתקת פרטי האשראי (צילום: משטרת ישראל)
כרטיסי האשראי אליהם לפי החשד הועתקו פרטי המשתמשים (צילום: משטרת ישראל)

ראשיתה של חקירת המשטרה במידע שהתקבל אודות חשד להתקנת מכשור מתקדם לאיסוף פרטי אשראי, באופן נסתר על גבי כספומט בנק ברחוב שבי ציון בעיר אשדוד. בלשי משטרת אשדוד בשיתוף פעולה עם נציגי הביטחון של הבנק, שהיו ערוכים באזור באופן סמוי, הבחינו אמש ב 2 חשודים שהגיעו אל הכספומט והחלו לפרק את המכשור. בשלב זה ניתן האות, והם מיד נעצרו ע"י השוטרים כשהמכשור המפורק בידיהם. עוד נתפסו כרטיסי חיוב שונים אליהם לפי החשד העתיקו החשודים את פרטי האשראי הגנובים. החשודים מובאים בשעה זו בפני בימ"ש השלום באשקלון בבקשה להאריך את מעצרם. והמשטרה פונה לציבור האזרחים שהשתמשו בשבוע החולף במכשיר הכספומט ברחוב שבי ציון באשדוד, לבדוק האם ישנן חריגות בחשבון הבנק ו\או החיובים, ובמידת הצורך לעדכן על כך את הגורמים הרלוונטיים ולהגיש תלונתם במשטרה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן