Skip to content

צעיר בן 18 חוסל בנהריה. קרוביו התפרעו בבית החולים. רכב המחסלים נמצא שרוף

וסים כיאל נורה למוות מרכב נוסע, המשטרה במצוד אחרי היורים. תושב עכו ותושב הכפר ג'דיידה נעצרו לאחר שהתפרעו בבית החולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חיסול בנהרייה: וסים כיאל, צעיר בן 18, נורה ערב (רביעי) למוות מירי שבוצע מרכב נוסע לעבר קבוצת אנשים בנהריה. שני צעירים נוספים, ממשפחתו המורחבת של הנרצח, נפצעו באורח בינוני. מחסומים הוצבו ברחבי העיר והמשטרה פתחה במצוד אחר הרכב, שבהמשך נמצא שרוף ליד היישוב כליל שבגליל המערבי. המצוד אחר היורים נמשך. קרוביהם של הנפגעים התפרעו בבית החולים שאליו הם פונו. בתוך אלו עצרה המשטרה תושב עכו ותושב הכפר ג'דיידה בחשד שתקפו שוטרים ומאבטחים במרכז הרפואי לגליל בנהריה. בעקבות אירוע רצח הגיעו למרכז הרפואי לגליל בנהריה בני משפחה וחברים של הפצועים. עם היוודע דבר מותו של אחד מהפצועים, החלו רבים להתפרע וניסו להיכנס לחדר ההלם תוך שהשוטרים והמאבטחים מנסים להדוף אותם.

חובש רפואת חירום במד"א ניר דיאי סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. פצוע אחד שכב מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בגופו ו-2 הפצועים הנוספים היו בהכרה. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח. הפצוע שהיה מחוסר הכרה פונה לבי"ח בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי ו-2 הפצועים שהיו בהכרה פונו באמבולנס מד"א תוך כדי טיפול רפואי כשמצבם קשה וקל."

זירת הרצח (צילום: משטרת ישראל)


זירת הרצח בנהרייה (צילום: מד"א מבצעי)

השוטרים עצרו תושב עכו בן 49, ותושב ג'דיידה מכר בן 21 בחשד שתקפו שוטר ומאבטח, השניים הֹועברו לחקירה בתחנת המשטרה בעיר. בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם לבקש מחר להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט השלום בקריות. מהמרכז הרפואי לגליל נמסר כי בעקבות הגעתו של פצוע ירי למרכז הרפואי לגליל וקבלת הודעה על מותו, התגודדו עשרות בני משפחה בכניסה לחדר המיון והוזעק כוח משטרתי. במהלך האירוע, בעקבות ניסיון לתקוף מאבטחים ושוטרים, נאלץ הצוות להשתמש בגז פלפל כדי להרגיע את הרוחות ולהחזיר את הסדר על כנו. מנהל המרכז הרפואי, פרופ' מסעד ברהום הגיב לאירוע ומסר: "אני רואה את אירוע האלימות בחומרה רבה ביותר. כמו כן, אני מבקש להודות לכוחות המשטרה על שיתוף הפעולה החשוב."

1 Comment

  1. שוש
    6 באוקטובר 2022 @ 1:21

    יש לשלול טיפול מהמתפרעים חסרי התרבות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן