Skip to content

צימרים מומלצים בכרמיאל: אירוח מושלם לזוגות ומשפחות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ברור לנו שחופשה בלתי נשכחת צריכה לכלול אוכל מעולה ומשובח. כרמיאל היא עיר מרכזית בצפון הארץ שבה יש לא מעט מסעדות שישלימו לכם את החוויה בצימר לחוויה קולינרית טעימה ומשביעה. לאחר בחירת צימרים בכרמיאל, נשאר לכם לבדוק איפה כדאי לאכול, ריכזנו לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת ולכם נשאר רק לבחור:

האוכל המדהים של כרמיאל

כשמגיעים לצימר, רוצים לנפוש, ליהנות וכמובן גם לאכול! אם אתם לנים בצימרים בכרמיאל או בצימרים באזור והסביבה כמו מושב שזור, עליכם להכיר את האוכל שתוכלו למצוא בעיר. בכרמיאל תוכלו למצוא הכול! ממסעדות יוקרתיות, מסעדות עם טעם עממי וגם בתי קפה בוטיקים. תוכלו למצוא מסעדות של רשתות מוכרות ואהובות וגם ליהנות ממטעמים של האנשים המוכשרים שפתחו עסקים בצפון.

צימר בכרמיאל (צילום: ארנולד בר)
צימרים בשזור (צילום: ארנולד בר)
צימרים בכרמיאל עם בריכה (צילום: ארנולד בר)

בשר בשר בשר

אם אתם פריקים של בשר, אנחנו שמחים לבשר לכם שיש מבחר עצום של מסעדות ודיינרים של בשר טרי ומשובח בכרמיאל. "טגלוס" היא מסעדת פיוז'ן ביסטרו בר שבה תמצאו מנות טעימות ובלתי נשכחות. בנוסף, תוכלו למצוא את מסעדת "בשרלה", מסעדת גריל וברביקיו מעולה לערב אחרי יום כיפי בבריכה.

בתי קפה ומה שביניהם

בכרמיאל לא תמצאו רק בתי קפה ומסעדות של רשתות מוכרות, אלא גם בתי קפה בוטיקים ומיוחדים כמו: "קפה אוליבר", "קפה יודפת", "שני בית קפה" ועוד. מלבד אלו תוכלו למצוא גם שלל קונדיטוריות כמו "קונדיטוריית אסיף" ו-"פטיסייר – קינוחים בהגזמה".

מסעדות שף

כשמדברים על קולינריה גבוהה, מתייחסים למסעדות שף. מסעדות שהתפריט בהן נועד להתייחס לאוכל בכבוד וברמה גבוהה יותר. על יד כרמיאל תוכלו למצוא מספר מסעדות שף מוצלחות וטעימות בטירוף, לדוגמה:

ראי יקב

לא רחוק מכאן, בכפר ראמה המשקיף לאחת מתמונות הנוף היפות ביותר בסביבה, תפגשו את מתחם היקב ראי יקב ובתוכו מרכז מבקרים ומסעדה בלקנית משגעת. כאן אפשר לזלול אוכל מחבל הבלקן (בדגש על האוכל הבולגרי) ועם אווירה וסגנון ים תיכוניים מדהימים.

טאגאלוס

ביסטרו בר כרמיאלי בסגנון פיוז'ן שידאג למנות שכולכם אוהבים, אבל עם טאץ' מהשף. מארוחות בוקר ועד סטייקים איכותיים – לא תמצאו כאן דבר שיחסר לכם לאכול.
ומה עוד?

כרמיאל שוכנת בגליל המערבי וכידוע לכם יש שם לא מעט כפרים בסביבה, בהם אפשר למצוא אוכל ערבי, ים תיכוני, עממי ובהחלט תמיד משובח. אם תרצו לצאת מגבולות כרמיאל עצמה, תוכלו ליהנות ממגוון מטעמים שכנראה נמצאים רק אצלנו בצפון הארץ.

בא לכם על חופשה עם טעם של עוד?

אם בחרת ללון בצימר בכרמיאל והסביבה, אתם בוודאי מבינים את כוחה של העיר, בייחוד בשל פתרונות הקולינריה שנמצאים כאן ומספקים אינספור טעמים לכל זוג, משפחה והעדפה. הצימרים במושב שזור ישמחו לארח אתכם באהבה לכל אורך השנה ולהמליץ לכם על המסעדות, בתי הקפה ועסקי המזון הטובים והשווים ביותר בסביבה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן