Skip to content

נתן זהבי מגיב למשמיציו מערוצי התקשורת והבידור: אפסים

זהבי: "לכל המאיימים, המקללים, המלכלכים, הבורים, דוגמניות הבוטוקס אוכלי החינם, שדרים סוג ז' של ערוץ 14 ו-103 ואחרים. שבו וצפו בסדרה ותמלאו את מוחותיכם החלולים בקצת אידישקייט. אפסים".
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שדרן הרדיו הוותיק, נתן זהבי שהושעה ביום ראשון האחרון מתכניתו היומית בתחנת 103FM  הגיב היום (שלישי) לעדה של אנשים בתחומי התקשורת והבידור שהעלתה שורת גינויים כנגד דבריו בתוכניתו "זהבי עצבני" בה זעם על  כנגד ציבור דתי ואמר : כל ה'דרעקעס' האלה מצטטים לי פסוקים מהתנ"ך. 'תתפללו, תניחו תפילין, תדליקו נרות שבת, תפרישו חלה, תלכו לבושים צנוע' – לכו קיבינימט עם הצניעות ועם החלות ועם ההדלקת נרות ועם התפילין. הייתי שמח לו כמה מכם היו קושרים את התפילין לגרון שלהם ותולים את עצמם מרוב שהם לא עושים כלום אבל הם נציגי ציבור". בעקבות דבריו החליט מנכל התחנה אור צלקובניק להשעות את השדרן עד לבירור הנושא.

נתן זהבי בהפגנה למען המתמחים, 2011
נתן זהבי בהפגנה למען המתמחים, 2011 (צילמה: שרית פרקול)

ה'סלבריטראים' נוסח חיים אתגר, יובל המבולבל והדוגמנית נטלי דדון העלו סרטונים בהם אתגר קרא להשעות את זהבי משידור וציין כי איננו מבין איך נותנים לבן אדם כזה שעת שידור, יובל המבולבל העלה צילום שלו עם כיפה וטלית ודדון העלתה פוסט בו כתבה כי "לא רציתי את האיש הזה כאן אצלי, אני עדיין לא, לא מאמינה בלתת במה לחושך".
זהבי לא נותר חייב ופרסם היום את תגובתו בחשבון הפייסבוק שלו: "תגובה חלקית ועדינה גדולי הדור חיים אתגר, נטלי דדון, יובל המבולבל ועוד כמה הולכי על שניים מדור הבוטוקוס במסע מתוקשר נגדי- תשיגו חבורת דבילים את 14 הפרקים של התכנית "זהבי מחפש תשובה " (שודרה בערוץ 2 ) ותבינו כמה אתם קטנים ומושתנים בכל הנוגע אלי וליהדות", ועוד: "לכל המאיימים, המקללים, המלכלכים, הבורים, דוגמניות הבוטוקס אוכלי החינם, שדרים סוג ז' של ערוץ 14 ו103 ואחרים. שבו וצפו בסדרה ותמלאו את מוחותיכם החלולים בקצת אידישקייט. אפסים".
לאחר השעייתו הסביר השדרן מדוע זעם וכתב: "למה זעקתי? אם ובנה (בת 82 ו50) נמצאו מתים בדירה בחיפה. איש לא פתח עם זה תכנית רדיו, אף שר או חכ'כ ירא שמיים לא זעק גוועלד, שר הרווחה לא יתפטר, והאל המלא רחמים נרדם בשמירה על צאן מרעיתו. אני לא אהיה לזעוק ברדיו את זעקת האומללים (תודה מר צלקובניק-מנכ'ל). ואגב דבריי שעוררו סערה באו בעקבות אמירות קשות שלי על הדממה מצד שרים וחככ'ים (בעיקר חרדים-דתיים)אחרי מותה של קשישה שהצחינה בחדרה כשבועיים באשדוד".

1 Comment

  1. גד
    16 בנובמבר 2022 @ 9:51

    שיפנה לשר הרווחה מאיר כהן מיש עתיד, החרדים לא יושבים בממשלה. עדיין…

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן