Skip to content

חברת טסלה של אילון מאסק הודיעה על ריקול לרכביה – עקב תקלה בפנסים האחוריים

321 אלף רכבי החברה התבקשו להגיע לתיקון אפשרות לתקלה. מנגד התפטרו אלפי עובדי חברת טוויטר אותה רכש המיליארדר לאחרונה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת הרכבים החשמליים טסלה,  השייכת לאילון מאסק, הודיעה היום (שבת) על ביצוע ריקול של 321,000 כלי רכב בארה"ב, זאת בעקבות תקלה בפנסים האחוריים, שעלולים לא להאיר לסירוגין. זאת לאחר שאתמול ביצעה החברה ריקול של 30,000 רכבים מדגם "X" בארצות הברית, זאת בעקבות כשל שהתגלה, העלול להוביל לפתיחה לא תקנית של אחת מכריות האוויר ברכב. כאמור, הריקול הנוכחי הגיעה על פי הודעת החברה עקב התקלה בפנסים האחוריים, החברה הודיעה כי היא פועלת לתיקון התקלה, וכי עד כה לא דווח על תאונות שנגרמו כתוצאה ממנה.

צילום: אתר טסלה

על פי היצרנית הרכבים החשמליים הריקול הנוכחי הגיע בהקשר לאור האחורי של רכבים מדגם 3 ו-2020-2023 מדגם Y.החברה הודיעה כי הריקול הגיע בעקבות תלונות לקוחות שנודע לה בסוף אוקטובר, בעיקר משווקים זרים, בטענה שפנסי הרכב לא נדלקו. מאסק סבל השבוע ממכה עסקית נוספת כאשר דרש מעובדי חברת טוויטר אותה רכש לאחרונה ופיטר את מנכ"לה דרש מהעובדים להודיע באם הם מבקשים להתפטר או להמשיך לעבוד אתו. אלפי עובדים בחרו להתפטר והחברה נותרה עם כ-1200 עובדים, עובדה שעלולה לגרום לקריסתה של הרשת החברתית.
בתוך כך פרסם הלילה המיליארדר סקר מיוחד בחשבונו ברשת הטוויטר בו ביקש מעוקביו להצביע באם להחזיר לנשיא ארצות הברית לשעבר את חשבונו שנחסם על ידי מנכ"לה הקודם של הרשת.

2 Comments

  1. גד
    22 בנובמבר 2022 @ 8:19

    חבל שתיקנתם
    עכשיו זה פחות מצחיק

  2. גד
    20 בנובמבר 2022 @ 9:50

    22 שיתופים…
    הייתי גם משתף רק בשביל הטעות של אילון מארק,
    אבל יש גבול כמה נמוך אני מוכן לרדת.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן