Skip to content

ריינג' רובר ספורט החדש בישראל

הריינג' רובר ספורט החדש מגיע עם מגוון מערכות הנעה כולל מנועי Ingenium 6 צילינדרים בנפח 3.0 ל' טורבו דיזל, וגרסת Plug-in חשמלית-היברידית עם טווח חשמלי מורחב. אל הגרסאות הללו תצטרף ב-2024 גם גרסה חשמלית. המחיר החל מ 758 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר בישראל, השיקה את הדור השלישי של ריינג' רובר ספורט,  הריינג' רובר ספורט החדש מגיע עם טכנולוגיות שלדה מתקדמות מאי-פעם, המספקות יכולת עוצמתית מקיפה לחוויית נהיגה מרתקת ודינמית ביותר. מנועי טורבו דיזל בעלי שישה צילינדרים 48V mild-hybrid Ingenium, עם 300-350 כ"ס, מאפשרים את הביצועים הספורטיביים המוכרים של ריינג' רובר ספורט

ריינג' רובר ספורט החדש (צילום באדיבות היצרן)
ריינג' רובר ספורט החדש (צילום באדיבות היצרן)

הקשיחות והחוזק טבועים בארכיטקטורת MLA-Flex המספקת קשיחות פיתול גבוהה יותר ב-35% מהדגם הקודם. הטכנולוגיה פועלת בהרמוניה עם חבילת מערכות הנשלטות על ידי מערכת בקרת השלדה המשולבת. טכנולוגיית Adaptive Dynamics 2 תורמת ליכולת הדינמית על ידי בקרה מתמשכת של הבולמים לצורך הפחתת תנועות לא רצויות של גוף הרכב. טכנולוגיה זו מנטרת עד 500 פעמים בשנייה גורמים חיצוניים כדי לספק את התגובות המושלמות, וביחד עם טכנולוגיות השלדה האחרות, מספקת את דינמיקת הנהיגה המדויקת ביותר.

הדגם החדש, מציג יכולת גבוהה ביותר גם בשטח. שימוש בהנעה חכמה ועדכנית ביותר לכל הגלגלים (iAWD) מבטיח את מלוא רוחב היכולת הדינמית, כאשר מרווח גחון של 28.1 ס"מ וכושר צליחת מים בעומק של עד 90 ס"מ, מבטיחים את עבירות הריינג' רובר ספורט בשטח בקלילות וללא כל חשש.

סביבת נהג מתקדמת ונוחה (צילום באדיבות היצרן)
סביבת נהג מתקדמת ונוחה (צילום באדיבות היצרן)

החברה צופה למכור עד סוף השנה 650 רכבים

גלית עיני, מנכ"לית המזרח ציינה: "אנחנו מסכמים שנת ביקושי שיא, לו יכולנו לממש השנה את הביקושים הגבוהים מצד לקוחות ומתעניינים- היינו מגיעים למכירות של 1,000 רכבים"

ארז טרופן, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר: "אנו גאים להשיק הבוקר בישראל את ה-SUV הדינאמי ביותר – הרינג' רובר ספורט, דור שלישי שהוא ללא ספק, המתקדם ביותר, העדכני ביותר והנחשק ביותר שייצרה לנד רובר, וכולל אבזור מפואר, מערכות בטיחות וטכנולוגיות מתקדמות בכל רמות הגימור המוצעות. הדור החדש הוא מימוש נפלא של אסטרטגיית היצרן "Modern Luxury", למיצוב מותגי היוקרה שלה כנחשקים ביותר בעולם. עוד טרם פתיחת המכירה, זכינו לביקושים גבוהים והתעניינות רבה מצד לקוחות ותיקים וחדשים ".

ריינג' רובר החדשה המחיר החל מ 758 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
ריינג' רובר החדשה המחיר החל מ 758 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן