Skip to content

את לא חוזרת הביתה עד שאת לא נותנת לי

בגיר וקטין מפתח תקווה הודו בבית המשפט במעשי אונס מזעזעים בקטינה בת 13.5. השניים הודו במסגרת הסדר טיעון לו הסכימה הקטינה. מכתב האישום עולה כי הם לא הסתפקו בהתעללות ומעשי האונס, אלא גם תיעדו את המעשים והפיצו אותם בקבוצת ווטסאפ שחבריה הפיצו בקבוצות אחרות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט המחוזי מרכז הרשיע היום (רביעי) בגיר וקטין, שניהם תושבי פתח תקווה, בביצוע אינוס ומעשה סדום בקטינה, לאחר שהמדינה הגיעה עם השניים להסדר טיעון.  בהתאם להסדר הטעון הודה בבית המשפט  יוסף אבוטבול בן ה-21  שקיבל גם את הודאתו של קטין כבן 16, זאת לאחר שאנסו וביצעו מעשה סדום בקטינה בת 13.5. בנוסף, השניים צילמו את המעשים והפיצו את הסרטונים. במסגרת הסדר טיעון אליו הגיעו הצדדים, אותו הגישה עורכת הדין ריקי גולדברג מפרקליטות מחוז מרכז , הודו הנאשמים, וממנו עולה כי בין הנאשמים לקטינה הייתה היכרות מוקדמת ממפגשים אקראיים בעיר. בספטמבר 2020  פנה הקטין לקטינה, ביקש ממנה להצטרף אליו, ויחד הם רכבו על אופניו החשמליים לביתו של אבוטבול. כשהגיעו, אבוטבול ביקש ממנה להיכנס לחדר השינה שלו שבו שתי מיטות, ומהקטין ביקש להמתין בסלון.
כשהיו אבוטבול והקטינה בחדר, הכניס אבוטבול את ידו מתחת לחולצתה ונגע לה בחזה. בהמשך, ניסה להפשיט אותה, אבל הקטינה מנעה ממנו לעשות זאת, אמרה שהיא רוצה לחזור הביתה, ובתגובה השיב לה אבוטבול: "את לא חוזרת עד שאת נותנת לי". בשלב זה, נכנס הקטין לחדר והפציר באבוטבול באומרו: "נו תשכיב אותה כבר", ובקטינה: "נו תתפשטי כבר". אבוטבול הוסיף ואמר לה: "נו יאללה. את לא תחזרי הביתה, *** לא יחזיר אותך". הקטינה, הבינה שחזרתה הביתה תלויה בכך שתעשה כרצונם, ולכן פשטה את בגדיה בנוכחות אבוטבול, והוא ביצע בה מעשה סדום ואינוס עד שהגיע לפורקן מיני. לאחר מכן, בעוד הקטינה ממהרת להתלבש, הזמין אבוטבול את הקטין להיכנס בחזרה לחדר, אז ביקשה ממנו הקטינה שיחזיר אותה לביתה, והוא השיב: "לא, מה איתי?".

צילום אילוסטרציה (FREEPIK)

על אף שהקטינה ביקשה והתחננה שיניחו לה תחנוניה לא עזרו. לכן, פשטה שוב את הבגדים, ולבקשת הקטין עלתה על אחת המיטות, כאשר אבוטבול במיטה השנייה שבחדר, מתעד את הקטינה והקטין בטלפון הנייד שלו בידיעת הקטין. בשלב זה, הקטין ניסה לבצע במתלוננת מעשה סדום, וכשניסתה להרחיק אותו ממנה, צעק עליה: "את רוצה שאני אכניס לך בכוח? …" והוסיף לאיים ולקלל אותה.
בשלב מסוים הקטינה הבחינה בכך שאבוטבול מתעד את המעשים בטלפון הנייד שלו, וכשביקשה ממנו לחדול, הוא השיב שהוא לא מצלם. תוך כך חרף התנגדותה, ביצע בה הקטין מעשה אינוס תוך שהוא מכה ומקלל אותהבקטינה הבחינה כי אבוטבול ממשיך לתעד את המעשים והפצירה בו למחוק את הסרטונים, אך הוא בתגובה ענה לה: "לא לצעוק, תסתמי". בשלב זה בעוד הקטין מבצע בה מעשה אינוס, ביצע בה אבוטבול מעשה סדום, והכל תוך שהוא ממשיך מתעד את המעשים. במהלך המעשים המתוארים הפעילו האנסים אלימות כלפי הקטינה בכך שמשכו בשערותיה, היכו אותה ואחזו בידיה. יום לאחר שביצעו את המעשים, אבוטבול שלח לקבוצה באפליקציית ווטסאפ, ללא את הסרטונים שצילם במהלך האירוע. הסרטונים הופצו על ידי חברי הקבוצה לאחרים.
כאמור, לפני מספר חודשים, במסגרת מו"מ שנוהל בין הצדדים, הושגה הסכמה להסדר טיעון, ובהתאם לדין, ההסדר היה כפוף לכך שהמתלוננת תביע את עמדתה. הקטינה באמצעות הגישה מספר השגות  בפני פרקליטת מחוז המרכז על פרטי ההסדר ולאחר שחומר הראיות נבחן פעם נוספת, ואף הושלמה חקירה, במסגרתה מסרה הקטינה הודעה נוספת במשטרה, ולאחר שניתן משקל רב לעובדה שהקטינה הביעה את רצונה להעיד בפני בית המשפט, החליטה פרקליטת המחוז לקבל את השגתה של המתלוננת והורתה על ביטול ההצעה להסדר הטיעון. בתום דיונים ממושכים בפני בית המשפט המחוזי ותוך המשך ניהול משא ומתן אינטנסיבי בין הצדדים, כשטובת הקטינה, ואך היא, לנגד עיניה של הפרקליטות, הסכימו הנאשמים להודות בכתב אישום מתוקן המייחס להם עבירות של אינוס ומעשה סדום בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים, ללא הסכמתה החופשית. בנוסף, הודה אבוטבול בעבירה של הטרדה מינית בשל הפצת הסרטונים שתיעדו את מעשי האינוס ומעשי הסדום בקטינה. פרטי ההסדר הובאו גם הפעם בפני הקטינה והיא מסרה את הסכמתה והיום הרשיעו שופטי בית המשפט חגי טרסי, עידו דרויאן והדס רוזנברג-שיינרט, את הנאשמים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן