Skip to content

החפצים החשודים מחופי נהרייה עד חופי תל אביב התגלו כחבילות חשיש

אזרחים מודאגים דיווחו על חפץ חשוד שמטלטל בין הגלים סמוך לחוף תל אביב. המשטרה הוזעקה ובאבוב שצף נמצאו עשרות חבילות של הסם. תוך כך התגלו חבילות חשיש שנשטפו אל חופי נהריה ואכזיב בצפון, וגם געש בתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 


צילום: משטרת ישראל

עשרות חבילות של חשיש נשטפו הבוקר (שבת) לחופי תל אביב. משטרת ישראל סרקה את החופים למקרה בהן יתגלו חבילות נוספות. הבוקר התקבל במשטרה דיווח על חפץ חשוד שנראה בים מול חופי ת"א. כוחות משטרה שהגיעו למקום הבחינו באבוב שנשטף לחוף שבתוכו חבילות ארוזות. לאחר בדיקת חבלני משטרה והסרת החשש מחומרי נפץ, נמצאו בתוך האבוב יותר מ-40 חבילות ארוזות של סם מסוכן מסוג חשיש שנפלטו לחוף. הסמים נאספו ע"י השוטרים והועברו להמשך בדיקת מעבדת סמים. כאמור, כוחות משטרה ממשיכים בסריקות בקו החוף למקרה שישנן חבילות נוספות.

החשיש (צילום: משטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל

בתוך כך נודע כי עשרות חבילות חשיש נפלטו מהים הים בנהריה, חיפה, טירת כרמל זכרון יעקב וחדרה. דיווחים דומים התקבלו וטופלו גם בגזרת ת"א והמרכז. למקומות הללו  הוזעקו חבלנים שבדקו את החפצים ומשהוסר החשד כי מדובר בחומרי נפץ, נמצא כי החבילות מכילות עשרות קילוגרמים של חומרים החשודים כסמים מסוג חשיש ארוזים ב"פלטות" שהועברו לבדיקת מעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל. כוחות משטרה ממשיכים בסריקות בקו החוף למקרה שישנן חבילות נוספות.

נהריה (צילום: משטרת ישראל)
צילום: משטרת ישראל
געש (צילום: משטרת ישראל)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן