Skip to content

בריונות בכביש

נערים תקפו נהג אגד כי חשדו שדיבר לא יפה אל אישה, הכו אותו, נפצו את שמשת האוטובוס ונמלטו. במקרה אחר תקף נהג רכב נהג אחר משום שהוא לא אפשר לו להיכנס לנתיב התנועה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נהג אוטובוס של אגד הותקף אתמול (רביעי) על ידי מספר נערים באגרופים ורוסס בגז פלפל נאחר וחשבו שענה לא יפה לאישה מבוגרת שעלתה לאוטובוס. אתמול עם קבלת דיווח בדבר תקיפת נהג אגד בשדרות ההסתדרות בצומת קריית אתא.  הגיעו השוטרים אל הצומת ומצאו כי התוקפים שנמלטו גם השליכו סלע אל שמשת האוטובוס וניפצו אותה. נהג האוטובוס נפצע קל ופונה לבית החולים רמב"ם לקבלת טיפול. המשטרה פתחה בחקירה ומחפשת אחר הנערים.

שברי שמשת האוטובוס שנופצה (צילום: משטרת ישראל)

במקרה אחר עצרה המשטרה היום בצהריים תושב עכו בן 25 בחשד שתקף אתמול באמצעות אלה סמוך לעין המפרץ נהג רכב שלא אפשר לו להיכנס לנתיב נסיעתו וגרם נזק לרכבו. אתמול אחר הצהריים התלונן נהג רכב כי נהג אחר תקף את רכבו ואותו במוט ברזל.  מהחקירה עלה כי הקורבן לא אפשר לנהג רכב אחר להיכנס לנתיב נסיעתו ועל רקע זה נהג הרכב שנעצר היום חסם את נתיב נסיעתו של הקורבן, יצא מרכבו כשהוא אוחז בידו במוט ברזל והחל להכות באמצעות המוט ברכבו של הקורבן וכן בידו ונמלט מהמקום. כתוצאה מהתקיפה, נגרמו לנהג המותקף חבלות והוא קיבל טיפול המרכז הרפואי לגליל בנהריה.  בכוונת המשטרה לבקש מחר להאריך את מעצרו של החשוד בבית המשפט השלום בעכו. מהמשטרה נמסר כי משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר בעבירות בריונות בכביש ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להביא את העבריינים לדין.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן