Skip to content

סיפורים לילדים

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא צריך להיות מרצה דגול או כותב מחונן בכדי לדעת שאין דבר שמושך את הקהל יותר מאשר סיפורים. קריאת סיפורים היא משהו שגם ילדים וגם לא מעט מבוגרים אוהבים לעשות בזמנם הפנוי. למעשה, קריאה של סיפורים לילדים היא משהו שכל הורה צריך לעודד, משום שמדובר על דבר חיובי אשר מפתח את הדמיון אצל הילדים, ועוזר להם להתמודד עם בעיות שונות. קריאה בכלל היא דבר חיובי במיוחד אצל ילדים, והוא משהו מועיל הרבה יותר מאשר הדבר שמרבית הילדים בוחרים לעשות בזמנם הפנוי – להיות דבוקים אל המסכים, ולכלות את זמנם ברשתות החברתיות או בצפייה בסרטים וסדרות.

היכן אפשר למצוא סיפורים לילדים?

המקום הקלאסי שבו אפשר למצוא סיפורים לילדים הוא בספרי הקריאה שניתן לרכוש בחנויות הספרים או להשאיל מהספרייה העירונית. אמנם, דווקא קריאה של ספרים יכולה להיות אתגר גדול מדי עבור ילדים שלא מסוגלים לשבת במשך זמן רב ולהתרכז בקריאה של משהו ארוך. עיתון לילדים לעומת זאת, הוא משהו קצר יותר אשר מורכב ממדורים שונים, משהו שכל אחד מסוגל לשבת ולקרוא, למצוא את מה שהכי מעניין אותו, ולהעשיר את הידע שלו. אחד העיתונים האיכותיים ביותר לילדים כיום הוא עיתון עיניים מבית הארץ.

עיתון לילדים עיניים מבית עיתון הארץ

עיתון ילדים עיניים הוא אחד העיתונים המובילים בישראל לילדים בגילאי 6-13. מדובר על עיתון שיוצא על ידי קבוצת הארץ, והוא מכיל מגוון עצום של מדורים מרתקים אשר סובבים בכל גיליון סביב נושא אחר. בעיתון תוכלו למצוא מדורי סיפורים רבים, מדורי קומיקס, מדורי ייעוץ ועוד. העיתון יוצא לאור על ידי צוות כותבים מוכשר אשר שם דגש על יצירת עיתון מחכים ומרתק, כזה שמצד אחד יגרום לילדים לעזוב הכול ולקרוא אותו, ומצד שני להעניק להם תוכן איכותי ובטוח ברמה גבוהה, שיעשיר את הידע שלהם ויפתח להם צוהר לנושאים ומחשבות שלא היו מגיעים אליהם לבד.

צילום: FREEPIK

סיפורים לילדים בעיתון עיניים

בעיתון עיניים תוכלו למצוא מגוון סיפורים לילדים אשר נכתבים על ידי צוות כותבים מהשורה הראשונה. סיפורים לילדים בעיתון עיניים כתובים בשפה המתאימה עבור ילדים בגילאי 6-13 כאשר כל ילד וילד יכול למצוא את הסיפור שאליו הוא הכי מתחבר. בעידן הנוכחי שבו ילדים מבלים שעות ארוכות ברשתות החברתיות, בצפייה בסדרות או סרטים, ובמשחקי אונליין, הפסקה של כמה שעות לקריאת מגזין איכותי היא ללא ספק דבר מבורך שכל הורה חייב להעניק לילד שלו. עיתון עיניים לילדים יצא לראשונה בחודש נובמבר 1994 על ידי אגף הנוער של מוזיאון ישראל, ובגיליון הרביעי הפך להיות חלק בלתי נפרד מהעיתונים של קבוצת הארץ. מאז ועד היום העיתון שומר על רמה גבוהה של תכנים, תוך הקפדה על תוכן מעשיר ומרתק שייתן ערך מוסף לכל ילד שקורא בו.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן